Hemma från shoppingen

LadyInAsh.blogg.seHej på er! kom hem för en stund sen från att varit inne i stan med mamma och min bror :) Hittade en tröja, och ett par fräcka leggings, me like :D sen köpte jag även värmespray (bra när jag plattar och fönar håret).

Lägger även in en liten bild på kläderna jag köpte, lite roligt kanske? :) Leggingsen kanske inte ser sådär jättesnygga ut på bilden men dom är fina på :) och som ni säkert ser så ser man inte mönstret sådär jättetydlig på bilden. Hittade ingen bild på just den tröjan jag köpte, eller hittade inte den tröjan i den färgen jag köpte rättare sagt, det är en sån tröja som är på bilden men jag köpte en svart med gråa ränder. Har funderat på en sån tröja ett tag men har aldrig blivit av att jag köpt någon förrän idag då :)

Men nu hinner jag inte skriva så mycket mer tyvärr, måste packa o så inför imorgon, MyDog ni vet! ;D åh, blir nervös så fort jag tänker på det, men tänk så roligt det ska bli, jag längtar speciellt till söndag då jag ska ta emot priset (vet ju inte vad det är för pris ännu) som årets svenska agilityungdom :D

 

Nu börjar ju även Let´s dance, det måste jag ju kolla på också :)
juste, en sak innan jag går bara. Hinner inte blogga något imorgon innan vi åker eftersom vi åker väldigt tidigt, vi ska försöka komma iväg redan klockan 06:00 så vi kommer väl gå upp något vid 05:00 sådär. Så måste även komma i säng i tid idag också, annars kommer jag vara jättetrött imorgon. Tror nog heller inte att det blir någon mer bloggning ikväll, så vi hörs helt enkelt imorgon efter att jag kommit hem från MyDog. Ha det bra allihopa! :)



Kommentarer
Alice

Fint! Såg inte vad som vad specielt med tightsen först! :P



Sv: Jo, jag såg det nu när det hade startat.. hehe, visste inte att alla dom va med. Hade bara sett dom små bilderna jag la in.. :P

2010-01-08 @ 20:46:10
URL: http://styleofalice.blogg.se/
Hannah

Snygga kläder du köpte! :D Sån där tröja är så snygg tycker jag, har också funderat på att köpa en men det finns inte i min storlek när jag är & handlar, haha..

LYCKA TILL NU! :) <333 Håller tummarna stenhårt för er, vet att det kommer gå super! :D Du får meddela mig hur det går via sms efter loppen om det inte blir uppdateringar här på bloggen, hihi. ;) Nicke-nyfiken är ju mitt namn.. :P



Sv: Tack så jättemycket sötnos! :) <3 Du är mästerfotograf du också bästaste du!

Tänkte först ha sådär som du tyckte - ha på samma blogg då, men efter ett tags fundering verkade det mycket bättre med en ny sida då det nog lätt blir så plottrigt & rörigt.. ;D Så nu har jag gjort en alldeles ny sida med 3 bilder ute av 365-projekt bilderna, hihi. :) Blev faktiskt rätt så braigt. ;p



Haha, tror jag kommer klara det (nästan) i alla fall. :) Jag ska försöka bli nyttig en gång för alla, höhö.. ;o Haha, har inte riktigt bestämt hur jag ska göra där, men tror jag någongång ibland kan ta en fika om det händer något speciellt eller så, om jag t ex ska på bio nån gång i veckan eller så får jag ta godis & så, trooor jag. ;) Tycker jag varit väldigt duktig på att kunna stå emot alla gottigheterna nu för det finns massor med gott hemma nu, 3 påsar suuupergoda chips (HAHA) favorit-glass, choklad, salta pinnar, marianne (muuumms) kakor jag bakat & allt vad det är, haha.. ;D Tror till & med jag kan ha glömt något nu, massor av nyårsgodis är kvar nämligen. ;)



Vad roligt att det blir tävling både lördag & söndag! Stooooort lycka till nu! Kommer gå galant!!



Puss, love you! <3

2010-01-08 @ 21:06:16
URL: http://www.Cayennepeppar.se
Karolina

Lycka till på MyDog i morn!:D Det kommer säkert gå jätte bra, så duktig som Spicy är:)



Fina kläder också, har en liknande tröja, också i svart & grått:)



Kram, och en än gång, lycka till i morn!:D

2010-01-08 @ 23:01:49
URL: http://hundlivet.cybersite.nu
Sofia

Läste det om att du är sveriges agilityungdom!! :D Gud så coolt!!! <3 Det är väl bara att gratta!!! :D Även om man är lite avundsjuk ;) Skulle också gärna vilja vara sveriges agilityungdom.



Hoppas du får ett fint pris <3



Kram <3



2010-01-09 @ 13:12:31
Sanna

Sv till Sofia: tack så jättemycket Sofia :D

Tänk, någon gång är det säkert din tur att bli det :) ska du tävla något i år? :)



Kram <3

2010-01-09 @ 17:27:25
URL: http://ladyinash.blogg.se/
Sofia

Jag ska tävla så mycket jag kan i år ;) Om det går bra så anmäler jag mig :D Ska tävla med Happy, vill ta pinne/pinnar. Plus att jag vill starta förasta tävling med min nya träningshund Vita D: så vi har en möjlighet :D <3



Kram!

2010-01-09 @ 17:36:28
Sanna

Sv till Sofia:

åh så roligt, stort lycka till! :) det kommer gå jättebra :D du har tävlat en gång med Happy va? det var väl då det gick så bra har jag för mig? :D



Kram kram

2010-01-09 @ 18:05:50
URL: http://ladyinash.blogg.se/
Sofia

Tack! Jag säger lycka till tillbaka också ;)



Jag tävlade första gången med Happy nu i höstas. Tävlat två gånger sammanlagt med henne :D Vi fick 5 fel i slalom, och kanske lite tidsfel. (kommer inte ihåg) Hon vart supertrött efter dagen, så jag vart jättenöjd ändå :) Fem fel på första tävlingen :D Inte så dåligt? Speciellt inte när jag förväntade mig att vi skulle bli diskade :P



Kram <3

2010-01-09 @ 20:32:08
Sanna

Svar till Sofia: Tack själv du :D



Nej du, verkligen inte dåligt resultat ni fick, jättebra ju! förstår att du är nöjd, det ska du verkligen vara :) kommer inte dröja länge tills ni tar eran pinne, det känner jag på mig :D



Kram <3

2010-01-09 @ 22:17:45
URL: http://ladyinash.blogg.se/
Sofia

Det är jag som ska säga tack för alla snälla ord :D <3 Jag hoppas att det inte ska dröja alltför länge tills vi tar våran första pinne, Happy är ju snart 7 år och ska vi hinna komma någonvart inom agilityn innan hon måste pensioneras så måste vi snabba på lite ;)



Kram <3

2010-01-10 @ 16:13:19
Sanna

Svar till Sofia:

Håller tummarna för er att ni tar en massa pinnar nu i sommar (Y) :D



Kram <3

2010-01-12 @ 21:01:33
URL: http://ladyinash.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0