Hemma från ett par underbara dagar i Idre ♥

Hej på er!

Nu är jag hemma igen, har ju som sagt varit i Idre och firat nyår där nere och självklart har vi även åkt skidor :) En hel del snö har vi haft och det har framför allt varit riktigt kallt, som kallast var det -26 grader! men vi har i alla fall haft ett par riktigt härliga dagar där nere och jag har försökt att ta så mycket bilder som möjligt. Händerna blev frusna direkt så fort man tog av sig vantarna, det är ju inte sådär jättelätt att ta kort om man är jättekall om händerna och inte heller om man har ett par tjocka tumvantar på sig, men det blev ju i alla fall en hel del bilder ändå som jag självklart hade tänkt att lägga ut här i bloggen :) 

Ska lägga in bilderna från Idre på datorn nu, har nämligen inte hunnit med att göra det ännu. Men så fort jag gjort det så tänkte jag visa några bilder här i bloggen, så kika in lite senare ifall ni är nyfikna! :)

Tack för ett par helt underbara dagar i Idre och tack för att jag fick följa med ännu en gång, alltid lika skoj!

och tack ni läsare för alla fina kommentarer medans jag har varit borta,
ska svara på dom så fort som möjligt.
:)



Kommentarer
Hannah

Vad skoj att du är hemma igen! :) Saknat dig! <3 Verkar så roligt att åka skidor, hoppas det gick bra & var skoj! :D



Gud vad kallt, jag som tycker -10 är för kallt, tänk vad kallt -26 måste vara då! :O Händerna måste ju bli isbitar så fort man tar av sig vantarna ju.. ;o <3 Ska bli jättekul & se bilder, får njuta av dina bilder därifrån eftersom jag inte har kunnat åkt dit själv. ;D <3



Pusss, ily! <3

2010-01-03 @ 22:16:23
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0