Härliga vinterbild

Några av er har sett dessa två bilder förutom, men här har ni de igen och eftersom jag nu kan ha större bilder här på bloggen så ser ni bilderna även i lite större format :) Kan säga att detta är två favoriter på Millie, gillar när hon har så mycket snö på sig, sötnosen. Två riktigt vintriga bilder, inte sant? :)

Foto: Sanna W

Foto: Sanna W
underbara du ♥

Nu ska jag fortsätta kolla på handbollen som just nu går på tv, Sverige - Tyskland
Får se om det blir någon uppdatering senare ikväll, just nu vet jag inte om jag har något intressant att skriva om, kanske har någon bild att visa för er, men då ingen ny tyvärr, utan det får då bli någon lite äldre bild, hörs kanske lite senare då :) Hej!



Kommentarer
Alice

Finns på Raglady på kugsmässan om du vill ha sånna! :)

Puss <3

2010-01-22 @ 19:47:13
URL: http://styleofalice.blogg.se/
Hannah

De här bilderna är så himla fina & vintriga! :D Jätteroligt att se dem igen, i större format! :) <3



Puss

2010-01-23 @ 14:57:48
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0