Härlig långpromenad

Var ute på en lång och riktigt härlig promenad med Spicy innan, och kameran fick också följa med :) Vi gick längt stranden, eller stränderna rättare sagt, alltid lika mysigt att gå där :) Eftersom Millie redan var ute med mamma och pappa då så tog jag bara med mig Spicy. Spicy skulle ju annars följa med mamma och pappa men eftersom jag skulle ut och fotografera fick Spicy stanna hemma så hon istället följde med mig på en promenad :) Så det blev alltså några bilder tagna på Spicy vilket ni säkert förstår.

Tänkte kolla på reprisen av "Made in Sweden" som går just nu, så lite senare hade jag tänkt att lägga ut några bilder av dagens fotografering :)

Hej så länge!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0