Flera bilder från februari 2009

Sa ju i förra inlägget att jag skulle lägga in fler bilder, så här har ni dom :)

Detta är alltså bilder från februari förra året, lite blandade bilder, mest på Spicy men sen även en bild på solnedgången och en bild på Millie :) enjoy..

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W  
tyvärr fick Spicy kisa en aning, inte något jag tänkte på när jag tog bilden, sen blev det också rätt mycket skugga i bilden, men men.. hon är ju söt ändå, ellerhur? :)

Foto: Sanna W

Foto: Sanna W

Hoppas ni gillar bilderna, någon favorit? :)



Kommentarer
Alice

Sv: Nä, du är söt! <3

2010-01-18 @ 22:51:55
URL: http://styleofalice.blogg.se/
Rebecca

Svårt att ha någon favorit när alla är så vackra och fina, men tyckte att de tre första bilderna var riktigt fina. 3:an var otroligt charmig ;)



Sv: Ja, valpmagar är bäst ;) Haha, ja. Sudden passade faktiskt som namn till våran lilla trasselsudd ;) Kul att det passade bra på så många sätt. Jaså, Hannah har gjort den? Ja, otroligt fin är den :=)

Ja, alla bilder du lägger in är jättefina .)

2010-01-19 @ 12:09:51
URL: http://www.chippenshorna.blogspot.com
Hannah

Oooooooh så underbara!!! :D <3 Jag älskar ju alla dina solnedgång-bilder otroligt mycket så min favorit är nog den första, färgerna är så himla härliga, kompositionen i bilden & allt! :) Helt kär i den, så den är nog favoriten. Annars gillar jag den tredje på Spican, så charmigt med tungan. ;D



Puss <3

2010-01-20 @ 16:48:35
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0