dålig update..

Hallå! som ni märkte så blev det ingen uppdatering igår. Hann helt enkelt inte med då jag satt lite med läxan och sen hade handbollsträning. Tror inte det kommer bli någon vidare bra uppdatering nu några dagar framåt, har rätt mycket i skolan denna veckan. Tyska prov (som består av tre delar, hade ett utav dom idag, imorgon har vi det andra två) och matte prov har vi nu på fredag, sen har vi även andra läxor, så det blir en hel del.

Tänkte bara säga det, så ni vet att det inte kommer vara någon bra uppdatering här innen nu några dagar framåt, tiden går mest åt till läxor, hundarna och till o vila.. men vi hörs när vi hörs helt enkelt :) ha det bra!

Innan jag går bjuder jag på en bild på Spicy som jag gillar väldigt mycket, hoppas du gör detsamma
:)

Foto: Sanna W

Måste även tacka för era kommentarer, svarar på dom så fort jag har mer tid över :)



Kommentarer
Rebecca

Lycka till med allt skolarbete, hoppas att proven går och har gått bra :)

2010-01-27 @ 11:27:52
URL: http://www.chippenshorna.blogspot.com
Hannah

Förstår att du inte hunnit sitta vid datorn alls knappt, du har ju haft jättemycket nu! Håller tummarna för dig, att det gick bra på alla prov (men det vet jag såklart att det har). :D



Jättesöt bild också, älskar den! <3

Pööösss

2010-01-29 @ 21:15:33
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0