Bilder från promenaden tidigare idag

Hej på er!

Det tog lite längre tid än tänkt innan jag fick in bilderna på bloggen. Hade egentligen tänkt att lägga in dom innan Robinson började, men så blev det inte, så här har ni dom nu istället. Inte riktigt alla bilder detta, utan har några bilder till att visa, eller i alla fall tre bilder till, vilket nog även är de bilderna som jag gillar mest utav dagens fotografering, så jag väntar alltså med det bästa till sist ;)

Foto: Sanna W
som sagt, vi tog en mysig promenad längst stranden..

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W 

Bjuder även på tre söta små springbilder :)

Foto: Sanna W

Får se om de andra bilderna kommer in imorgon eller lite senare, tror nog att jag lägger in dom om en stund, så håll utkik :)
Hej så länge!



Kommentarer
Alice

Sv: Jag är INTE bra på design. Och mina headers blir aldrig riktigt bra,och det är bara för att jag inte har något tålamod! Haha, gjorde denna nu ikväll.. :D



Puss

2010-01-23 @ 22:08:02
URL: http://styleofalice.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0