Bilder från prisutdelningen på MyDog

Hej på er! härligt att det äntligen är fredag :) har varit mycket i skolan denna veckan som ni kanske har märkt (uppdateringen har inte varit den bästa) Har ju hela tiden sagt att jag ska försöka få in videoklippen här i bloggen vilket inte funkar, inte än så länge i alla fall. Vill så gärna lägga in klippen ju, men får se hur det blir. Men hur som helst så har jag tagit lite bilder från det videoklippet som Kristin filmade på prisutdelningen :) så ni får ju i alla fall se lite från prisutdelningen ändå, men då i bilder, dock extremt dålig kvalité på bilderna eftersom jag tagit bilderna från videoklippet, alltså blev bilderna väldigt suddiga och så men det är ju alltid något ;)



Ja, där har ni alltså fyra st bilder på mig och Spicy från prisutdelningen som årets agilityungdom på MyDog :) på sista bilden ser ni även en liten skymt av pokalen som jag håller i :) Som sagt, ingen bra kvalité då jag tog bilderna från videoklippet. Hoppas kunna lägga in klippet också någon gång.. :)

Hade även tänkt att lägga in bilder på Spicy och priserna sedan, så kika in lite senare! :)



Kommentarer
Alice

Fin du är Sanna!



Sv: Yeah right!

2010-01-15 @ 17:11:49
URL: http://styleofalice.blogg.se/
Hannah

Finaste du Sanna! :) <333

2010-01-17 @ 16:31:29
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0