Bild från i sommar

Tog denna bilden i Hässleholm när vi var där i somras, ni vet då det var Snapphanefejden :) Tycker det ser så härligt ut när Spicy står där på stigen med skogen runt omkring sig, tror ni inte det skulle vara fint att någon gång ha denna bilden som header?
tror faktiskt inte det skulle vara så dumt :)

Foto: Sanna W

Kikade just på lite äldre inlägg här i bloggen, bl.a inlägg då jag hade lagt in videoklipp när jag & Spicy tränat och tävlat agility, alltid roligt att kolla tillbaka på sånt. :) Men något som är riktigt tråkigt är att alla videoklippen är borta. Innan redigerade jag videoklippen på photobucket.com men eftersom de har tagit bort den funktionen redigerar jag nu istället klippen på Movie maker. Och eftersom de tagit bort den funktionen betyder det även att alla videoklipp som jag laddat upp på photobucket.com och lagt in här på bloggen är nu borta, jättetråkigt.. men jag funderar på om jag kanske ska lägga in lite videoklipp här i bloggen från någon tävling förra året, kanske någon tävling från snapphanefejden eller någon annan agilitytävling från förra säsongen (vilket var våran andra tävlingssäsong) :) tycker ni det låter bra? roligt för er som kanske inte ens har sett något videoklipp från förra årets tävlingssäsong :)

 

Men nu ska jag kika runt på lite andra bloggar, sen måste jag packa inför handbollen. Vi hörs senare ikväll :)



Kommentarer
Hannah

Som jag sagt innan; jag riktigt älskar denna bild! Så himla mysig känsla, underbara varma färger & en supervacker hund med fluffig päls - kan det bli bättre? ;D



Det ser ut som om Spicy står där & väntar på någon. <3 Som jag även sa via msn tycker jag det vart jääättefint med denna bild som header till den där finfina lila/rosa färgen, samma som vägen har. Hihi! Tror (eller jag vet ju redan eftersom jag sett det) att det blir supersnyggt! :D



Men gud vad tråkigt! :O Jag blir så sur på sånt, att de tar bort en funktion så tas alla saker som gjorts på den funktionen bort. :( Jobbigt! Youtube är mycket bättre, fungerar även perfekt när jag tittar på det, photobucket hackade ju ibland så mycket att jag inte alls kunde titta på videoklippen du la upp. ;/



Det skulle vara jätteroligt om du la ut typ ett blogginlägg med massor av 'gamla' videoklipp på när ni tränar, tävlar & liknande! :D Det tycker jag verkligen du ska göra! :) Ser fram emot det, om det blir så! <333



Ha det bäst, nu ska jag sätta mig & läsa igenom läxorna igen. :) Hörs senare sötaste du! Ha så skoj på handbollen! PUSS!

2010-01-20 @ 18:49:39
URL: http://www.Cayennepeppar.se
Rebecca

Ja, den där bilden skulle passa perfekt som header, underbar bild. Kul att se hela hennes teckning, annars lägger du mest upp bilder på hennes sockersöta ansikte. Hon har en utav de snyggase teckningarna jag set på en blue merle, otroligt vacker är hon.

2010-01-22 @ 09:12:15
URL: http://www.chippenshorna.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0