Äntligen helg!

Hej igen gott folk :) kom nyss in från att ha varit ute och fotograferat hundarna lite, äntligen hade man tid över för att fota lite :) har varit väldigt mycket i skolan denna veckan som sagt (sammanlagt fyra prov + läxor, hade de fjärde provet idag, i matten, det kändes riktigt bra så jag hoppas på bra resultat där :) hade bara a-delen idag på provet så på måndag har vi b-delen) har inte hunnit sitta framför datorn någonting senast jag bloggade, vilket var i tisdags.

Men tänkte bara säga det, en snabb liten uppdatering sådär, ifall det blev någon bra bild av dom som jag var ute och tog alldeles nyss så lägger jag självklart in dom här på bloggen :) men nu ska jag ta en sväng ut med hundarna, så vi hörs lite senare. Hej!

Ps. har inte hunnit svara på era kommentarer ännu, så jag gör det lite senare. Tack förresten :) Ds.



Kommentarer
Alice

Sv: alltså det går inte att förklara.. men vi satt och smsade med honom, och så kom vi på en idé, och ah.. så här blev det! x)

2010-01-29 @ 17:40:33
URL: http://styleofalice.blogg.se/
Anonym

Vad mycket prov, läxor & allt sånt du har haft denna veckan. :O Vad jobbigt det måste varit, jag blir stressad bara vi har ett prov liksom, haha. x) Vi har de utspritt ganska mycket så det är ju skönt. :D <3 Håller tummarna stengårt för dig, men du är ju sååå duktig så vet att det kommer gå bra duktigaste du! (L)



Mysigt med en promenix också. :) Ha en underbar helg, puss!

2010-01-29 @ 21:14:25
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0