Agilityträning snart

Ja, då var det snart dags för agilityträning :) vi åker väl ungefär klockan 18:00 så det är inte så länge kvar. Det var ju ett tagsen i var på träningarna där nu, så det kommer säkert bli extra roligt idag :)

Får se om jag hinner skriva något här på bloggen efter träningen. Är inte så säker, men vi får se hur det blir. Klockan 21:00 börjar ju "Johan Falk" på tvn och det vill jag inte missa, det blir väl till o sätta sig direkt framför tvn efter att vi kommit hem från agilityn, träningen slutar nämligen 20:30, inte säkert att vi stannar riktigt så länge, men en timme blir det i alla fall :)

Foto: Sanna W
rätt så söt bild på Spicy, inte sant? :)

Får se om vi hörs senare ikväll då, eller så hörs vi hu imorgon :) Ha en fortsatt bra dag, hej!



Kommentarer
Anna

Häligt med agility träning! Förfösta gånnen sakerna jag att vi inte har ett ridhus att träna i. Lycka till de går särket bra för er!

Kram

2010-01-24 @ 18:12:01
URL: http://letfors.webb.se
Rebecca

Kul med agilityträning! Längtar så tills vi kan ta upp den igen.



Visst är Johan Falk filmerna bra? :)



Hoppas att agilityträningen går bra :)

2010-01-24 @ 18:28:32
URL: http://www.chippenshorna.blogspot.com
Hannah

Men så skoj! :D :D Lycka till på träningen bästaste ni & ha så roligt! :)



Gillar denna bild massor, & nu när det är vitt överallt ser den extrem grön & superfin ut tycker jag! :) Man blir lite bortskämd på sommaren & lägger inte märke till sådant nästan kan jag tycka, hihi. ;)



Ha det bästast, puss!

2010-01-24 @ 18:33:16
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0