A lot of snow..

Herregud så mycket det snöat idag! det måste varit väldigt längesen som det snöade såhär mycket. Visst, det är mysigt med snö och jag har verkligen velat ha en vit vinter i år men just nu hade det varit bättre om det inte var någon snö alls, just för agilityträningens skull. Inser redan nu att det knappast kommer att bli någon träning på klubben imorgon, det går ju inte att träna om det är såhär himla mycket snö.. nu när vädret är som det är skulle det varit perfekt om jag kunde träna i något ridhus eller någon lokal eller något liknande innomhus nu innan MyDog. Om det är såhär mycket snö så kommer jag nog inte kunna träna något med Spicy innan MyDog. Spicy brukar ju alltid vara så taggad när hon inte tränat några dagar innan tävling, men det har inte alls blivit så mycket träning nu det senaste när jag varit i Idre o så, så känner att någon mer träning måste det bli. Men får se hur det blir med det, tar inte själva tävlingarna på MyDog på stort allvar utan jag tar det mer som en kul grej, vill inte alls ha för höga förväntningar eller så, men sen är det ju självklart kul om det går bättre än väntat ;)


 Hade inte tänkt att skriva mycket mer nu utan bjuder istället på ännu två st bilder från Idre :)


Foto: Sanna W 
Foto: Sanna W

Hoppas ni har haft en bra dag allihopa.
Förresten, någon av er där ute som ska till MyDog? själv är jag, eller vi dvs jag, mamma och Spicy där på lördag och söndag. Både lördag och söndag är det agilitytävling för mig och Spicy och på söndagen är det även prisutdelningen, ni vet prisutdelningen för årets svenska agilityungdom, som några av er vet så blev det jag och Spicy detta året, vet inte riktigt om jag förstått det ännu att det verkligen är jag och Spicy som i år blivit svensk agilityungdom, riktigt skoj är det i alla fall och jag är så stolt över min Spicy ♥ ser verkligen fram emot prisutdelningen på mässan :D

Men nu ska jag inte babbla på mer.. Ciao!



Kommentarer
Anna

Jag tycker att de är väligt härligt med snö, men de är tråkigt att man inte kan träna. De kommer särket att få bra för er på Mydag. Jag ska vara på Mydog alla dagar.

Grattis till att du blev årets Agility ungdom. De är ju jätte kul :) Du måste vara glad!



Sv: Ska gensat gå och hämta tallrik och en sked :P

Kram

2010-01-06 @ 00:23:35
URL: http://letfors.webb.se
Hannah

Synd att snön kommer så olämpligt... Lite tvärtom liksom. Hoppas det gick att träna i alla fall, håller tummarna.. <3 Kommer säkert gå jättebra på MyDog i vilket fall som helst, stort lycka till!! :D



Själv ska jag tyvärr inte dit, mamma & jag hade jättegärna velat men hon har en hundkurs sen helgen & så det går tyvärr inte.. :/ Skulle varit jätteroligt annars!



Hoppas verkligen att det är ni som blev Svensk hundungdom, det måste det väl eftersom det stod så? :D Hoppas på massa bilder eller filmer eftersom jag inte kan vara där, hihi! ;)



Sv: Tack! :) & tack för grattiset på namnsdagen söter! ;) Haha. XD Skräckfilm(erna) jag såg var faktiskt inte så läskiga, den första var bara konstig mer också, eller själva handlingen för slutet var helt konstigt förstod inte riktigt meningen med allt som hänt innan då. Haha. :P

Tack för ditt långa gästboksinlägg också, svarar på de senare för tänkte inte sitta mer vid datorn nu faktiskt. <3



PUSS! :)

2010-01-06 @ 13:18:41
URL: http://www.Cayennepeppar.se
Fellan

Sv: min kompis kom å vi firade med våra familjer :D

2010-01-06 @ 13:26:18
URL: http://feliciahugosson.blogg.se/
Alice

Jag och kristin ska ju med på söndag? :O

2010-01-06 @ 13:36:35
URL: http://styleofalice.blogg.se/
Fellan

Sv: A det vare :D

görs?

2010-01-06 @ 19:21:54
URL: http://feliciahugosson.blogg.se/
Lea

Grattis, vad roligt att få ta emot pris! :o) Måste kännas stort. Det kommer säkert gå jättebra på tävlingen också, jag lovar att hålla tummarna!



Kram från mig å Leo!

2010-01-06 @ 20:07:28
URL: http://leos.nu
Alice

Sv: vi ska ta pendeln till dansuppvisningen! ;)

2010-01-06 @ 20:47:01
URL: http://styleofalice.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0