3 st bilder från idag

Vi har massor med snö här och det är flera minusgrader, så som en vinter ska vara med andra ord :) men ett minus är ju att jag inte kan träna agility med Spicy. Men jag har faktiskt satt upp två hopphinder här inne, inte dom hopphindrena som jag har ute då utan har tagit lite grejer och gjort det som ett hopphinder (ja, antar att ni förstår vad jag menar? :) ) Det är ju inte sådär jättelätt att träna inne men det är ändå lite träning just på svängarna :)

Var ute och fotograferade lite innan, här har ni tre bilder på Spicy :) 

Inte bästa kvalitén på bilderna idag känner jag, i alla fall inte på den andra och sista bilden (eller i alla fall mest på den andra bilden) ;P (fick inte riktigt skärpan på Spicys ansikte) men men, tycker dom blev söta ändå, eller vad säger ni? :)

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W

Tänkte även lägga in en bild på millie om en stund, så kika in ifall ni är nyfikna :)


Hej så länge!



Kommentarer
Alice

Sv: Alltså jag ska inte till Mydog på söndag. Förlåt om jag har vart besvärlig, men jag är ju på spa då.. förlåt! <3

Men lycka till iaf!

2010-01-07 @ 21:36:58
URL: http://styleofalice.blogg.se/
Hannah

Kul att det blev lite agilityträning iaf. :)



Jättesöta bilder på sötnosen! Den sista vart ju inte alls oskärp tycker jag! :) (y)



Puss

2010-01-08 @ 14:34:06
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0