Tips på prao plats?

Innan jag och mamma går ut med vovvarna tänkte jag bara fråga er ifall ni har några tips på någon bra prao platser? har nämligen prao vecka 12 och är snart lite sent ute efter någon prao plats.. så skulle vara jätte tacksam för svar :)

Men nu ska vi som sagt gå ut, i vinterlandet ;) det är galet mycket snö ute och det bara fortsätter att snöa hela tiden. Det värsta är att agilityhindrena fortfarande står ute i trädgården (har inte hunnit att ställa undan dom innan all snö kom för ett tagsen..) och det verkar omöjligt att få fram hindrena just nu (det ända jag hann ta in var tunnlarna) :/ har funderat på om jag kanske ska försöka skotta fram gungan, men kommer nog aldrig klara det så som det ser ut just nu..



Kommentarer
Maja o Zoro <3

nej tuvär ingen bra idé på prao plats eftersom att vi bor en bit i från varandra :P



Haha. jag har inte heller hunnit ta in agility hindrerna.

2010-02-20 @ 13:29:06
URL: http://majazoro.blogg.se/
Karolina

Själv ska jag också praoa vecka 12, på ett hunddagis. Men jag bor ju i stockholm så det är ju en bit här i från. Så jag vet inte riktigt. Hoppas i allafall att du hittar något bra!:D



Sv: Tack, ja det går framåt, längtar värkligen tills i sommar då det går att träna mer och hon dessutom är 1 år, 30:e april.:) Då kan vi träna mer, nu är det ju mest lite slalom, långa hopp och tunnlar. Hoppas värkligen att snön försvinner snart, är värkligen trött på den nu!



kram!

2010-02-20 @ 17:23:13
URL: http://hundlivet.cybersite.nu
Sofia

Du kanske kan praoa hos en fotograf? :) Lära dig mer om fotografering och få följa med på fotouppdrag, det skulle iaf jag tyckt varit kul :D

2010-02-21 @ 09:25:22
Hannah

Jag behöver också en praoplats. ;) Jag och min kompis kanske skulle praoa på ett sjukhus, haha tydligen skulle det vara jätteroligt enligt hennes kusin som redan gjort det. ;) Så det är väl det tips jag har isf, för fotograf gick ju inte väl? <3



Annars kan man ju praoa på affärer, typ packa upp varor och så men det är ju inte sådär superkul kanske. ;D

2010-02-24 @ 05:30:12
URL: http://Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0