Vem är jag?

Hej på er! Så roligt att just du kikade in på min blogg :) Mitt namn är Sanna och jag är 15 år. Spicy är en shetland sheepdog och är min första egna hund. Hon är nu 4 år. Det var verkligen ingen tvekan om att jag ville börja träna och tävla agility med Spicy, hon har verkligen visat att hon älskar den sporten. 2008 var vår första tävlingssäsong och det var först i slutet av den säsongen som vi tog våra två första pinnar, sen året efter flöt det på riktigt bra och vi är nu uppe i klass 3 i hoppklassen och klass 2 i agilityklassen där vi endast har 1 pinne kvar till klass 3. Förra året blev jag årets agilityungdom och fick ta emot priset på MyDog 2010. 2009 års tävlingssäsong gick över förväntan.

Spicy är inte den enda hunden i familjen, vi har även en Collie vid namn Millie som fyller 10 år den 5 april. Hon har ställts ut en gång, vilket gick väldigt bra då. Hon fick BIM och CK. Vi har även två katter i familjen, Nisse som är min brors katt och Morris som är min.

Fotografering är ett annat stort intresse, jag fotograferar så fort jag har tid över och alla bilder som finns här på bloggen är tagna av mig, kan finnas undantag och isåfall skriver jag det.

Jag hoppas att ni kommer att trivas här på min blogg. Skriv gärna en liten kommentar innan ni lämnar så vet jag vilka som kikat in här hos mig och ni får mer än gärna följa mig via bloglovin! :)


LadyInAsh.blogg.se
Bilden på mig är tagen av Hannah & bilden på Spicy & Millie har jag tagit



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0