New category

Bjuder här på några bilder som jag tog i Maj förra året, enligt mig blev bilderna rätt så coola :)
Har även skapat en ny kategori, nämligen "Water drop" där jag kommer lägga in bilder som t.ex sånna bilder ni har här nedan, ja alltså på vattendroppar och liknade vilket ni säkert förstår ;)

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W

Ni kan säkert vänta er att jag lägger in någon mer sån här vattendropps-bild idag, så ni får hålla utkik :)

Och glöm inte att kommentera nu! ju mer kommentarer man får ju roligare är det att blogga
:)



Kommentarer
Elsa

coola bilder! :) håller med - kommentarerna gör det roligare att blogga ;P <3 så tack för din kommentar ;)



ja, affe mår bättre. men det är ingen träning ikväll för oss :)

ja, selma verkar inte ha råkat lika illa ut som affe...



tack!

kram

2010-02-26 @ 16:28:35
URL: http://elsa94.blogg.se/
ullis

Åh vad häftiga bilder! Kanonfina! :D Vad är motivet, eller förstår du hur jag menar? haha :)



Hoppas du får en superhärlig helg! Kram

2010-02-26 @ 16:39:49
Ullis

haha precis så :D

2010-02-26 @ 16:55:32
Elsa

sv: ja, haha :)



japp, men vi ställer in träningen allafall :( kanske blir lite lydnad här hemma? :P <3

2010-02-26 @ 17:31:42
URL: http://elsa94.blogg.se/
Sofia

Ett bibliotek har jag funderat på.. men vet inte om jag verkligen vill det :/ <3 :D Får försöka hitta något nu på lovet ;)



Supercoola bilder! :D Längtar efter en systemkamera :D



Kram!

2010-02-26 @ 18:20:13
Hannah

Riktigt häftiga bilder! :) Gillar färgerna och fokusen också! :D Ser fram emot flera häftiga vattendropps bilder bästaste du! :) <3

2010-03-01 @ 15:41:16
URL: http://Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0