Good news!

Har en god nyhet att berätta, nämligen att jag är ledig imorgon också! haha, det är ju helt underbart ;)
tänk så är vi lediga på både tordag och fredag också, isåfall blir det ju som en till vecka lov ;)

Men nu ska jag kolla på det sista av "halv åtta hos mig". Lite senare hade jag tänkt att bjuda på fler bilder som jag tagit idag, bilden här nedan på Millie är en utav alla bilder som jag tog idag och om ni scrollar ner lite till inlägget innan hittar ni även tre bilder på Spicy från idag :)

Foto: Sanna W



Kommentarer
Alice

Sv: HÄRMAPA! haha nej, skoja! <3 ;) Jag skriver bra och dåliga nyheter på svenska och du skriver good news på engelska. Hur likt är det egentligen? :O Om det är härmas har jag "härmat" dig i flera inlägg! xD hihi^^

2010-02-23 @ 22:06:04
URL: http://styleofalice.blogg.se/
Hannah

Men åh vad härligt! :D Haha, tänk om du blir ledig hela veckan! Hur skönt är inte det liksom? ;o <3



Älskar förresten denna bild, ljuset är så underbart! :D <3 Och såååklart är Millie sötast som vanligt! <3



Pusselipuss

2010-02-24 @ 05:15:14
URL: http://Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0