5 Februari

Två bilder från den 5 Februari har ni här :)

Testade att ladda upp en bild på photobucket - men precis som jag trodde - så funkade det inte så jag valde istället två andra bilder som jag redan hade laddat upp på photobucket innan, vilket då var dessa två bilder på Millie och Spicy. Hoppas ni gillar dom :)

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W

 Lite senare ska jag med en kompis in till stan, vet inte riktigt när och vet inte om jag hinner uppdatera innan det. Men vi får se hur det blir med det. Uppdateringen kommer väl inte vara sådär jättebra nu känner jag då vi har en dator som är väldigt seg och som inte riktigt vill sammarbeta.. men vi hörs när vi hörs helt enkelt. Ni får ha en underbar dag, hej! :)



Kommentarer
Sofia

Supergulliga bilder jue :D <3

2010-04-07 @ 16:35:36
Sanna

Sv till Sofia: Tack du :D <3

2010-04-07 @ 23:12:33
URL: http://ladyinash.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0