Vitsippa..

Har dåligt med nya bilder så bjuder här på två stycken bilden på en vitsippa. :) Blir inte alls lika mycket fotografering nu när jag inte har mitt macro objektiv.. men jag och mamma åkte ju som sagt  in förra måndagen och lämnade in det och det skulle ta minst två veckor innan jag skulle få tillbaka det, så det tar ett litet tag till skulle jag tro..  lääängtar! ;)

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W

Lite senare ska jag till handbollsträningen, eller det är inte så länge kvar, klockan 19:00 början den men vi ska vara där en halvtimme innan. Så ska ta något litet att äta nu hade jag tänkt. Sen efter träningen så blir det idol. ;)
Läxa då? har jag ingen läxa att göra ikväll? :O är det inte otroligt? haha ;D brukar ju alltid vara så att jag har läxa att göra, men nu har jag faktiskt ingen speciell som måste vara klar till imorgon, härligt! :) (y)


Men nu måste jag kila. Kanske hinner jag uppdatera mer ikväll, får se hur det blir med det. Hej!



Kommentarer
I S A B E L L A

SVAR: Härligt =). Skönt nu när skoldagen är över iallafall, puh :)

2009-09-30 @ 17:21:46
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
I S A B E L L A

SVAR: hihi, det var en del som trodde det!



Tack ska du ha :-) Kram

2009-09-30 @ 17:29:06
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Hannah & fjärilshundarna

Förstår att du längtar tills ditt macro är tillbaka, det gör jag också för då kommer du ju säkert fotografera macro (eller ja det kommer du ju, haha) och så får vi ju se alla uuuunderbara bilder! :D



Älskar de där bilderna, så fina!! :) <3 Mästerfotografen alltså. <3



Haha, otroligt att du inte har några läxor. ;) Du har väl haft det nästan varje dag annars? Skönt med en dag utan läxor.. (Y)

Puss

2009-10-01 @ 16:38:29
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0