Vi tre ♥

Hej på er! har inte hunnit uppdatera tidigare idag för efter fotbollsmatchen (fotbollen gick föresten jättebra! 7-0 till oss! :D det var även sista matchen för denna säsongen, det har verkligen gått fort alltså.. ni kanske undrar vart vi kom i serien? 2:a kom vi och det var tio lag med i serien, så det var ju bra :) ) så åkte jag och mamma in till stan, men nu är jag hemma igen och tänkte skriva ett litet inlägg här. :)

Fast egentligen har jag inte så mycket att skriva om just nu, kan ju passa på att tacka för alla fina kommentarer jag fått av er, så snällt asså. :) Annars så tänkte jag lägga in denna bilden på Spicy, mig & Millie.

LadyInAsh.blogg.se

Bilden på Spicy och bilden på Millie har jag tagit men bilden på mig är det underbara Hannah som har tagit, visst håller ni med om att hon är en duktig fotograf? :) (y) (föresten så blundar jag inte på bilden, ifall det ser ut som det utan jag kollar bara ner (man ser det tydligare när bilden är större) var nämligen inte med på att Hannah skulle ta bilden då, sen kanske det ser ut som jag sitter lite konstigt med bena, men skit samma ;)

Hoppas ni har haft en bra dag än så länge, det har vi. Nu måste jag sätta mig lite med läxan, tyvärr.. men kanske hinner med att skriva något mer inlägg ikväll. Isåfall hörs vi då :) Ciao!



Kommentarer
Hannah & fjärilshundarna

Grattis till vinsten! (Y) 7-0 är ju jättebra! :) Grattis till 2a platsen i serien också. :) Det är ju väldigt bra av 10 lag! <3 :D Ni vinner ju väldigt ofta så ni är nog väldigt duktiga (har ju inte sett er eller så därför "gissar" jag, hihi).



Jättefina bilder på Spicy & Millie bästaste du! :) <3 Och tusen tack för att du skrev att du tycker jag är en duktig fotograf, du är för snäll alltså! ;O <3 Du är också jätteduktig ska du veta. <33

Den där bilden på dig blev ju den bästa faktiskt, när man är oberedd. :) <3 Fast du blev suuuperbra på alla bilder (bara du som inte tycker de, så de så ;D). <3 Sötaste du! :)



Tack igen underbaraste du!

Lycka till med läxan!



Sv: Hihi, naaw tack sötis! :D

Oj, shiiit! :O Det är ju redan oktober snart, asså tiden går fööör fort. ;o Stoort lycka till den 3e, håller tummarna stenhårt på att ni tar sista pinnen nu! (Y) <3

Haha, ja då vet du vart Morris tagit vägen om du inte hittar honom. ;) Dock tror jag mina hundar skulle bli lite jobbiga om vi skaffade en katt nu, för dem blir helt tokiga om de ser en katt. ;p Katter är ju hundars fiender, i alla fall enligt mina hundar! ;D Haha..



Åh, tack! :) Roligt att du gillade bilderna på solnedgången. Jag minns också det som om det var igår, hade så underbart roligt! :D Saknar vecka 32 så mycket... <3



Ha en fortsatt underbar kväll också, trots läxorna. <3 Hoppas de inte var så mycket. (L) Puss, ily to!

2009-09-27 @ 19:21:06
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0