Underbart väder

Det är så underbart väder ute nu så jag egentligen nästan inte vill sitta här och blogga, hehe ;) men jag tänkte bara säga att jag hann inte blogga något mer inlägg än det jag skrev igår på grund av att jag hade läxor att göra, hade en hel del frågot att svara på i både So:n och No:n, sen kollade jag även på Idol så det blev en liten paus med läxan där och efter Idol gjorde jag färdigt läxan, sen hann jag helt enkelt inte med att blogga något mer. Så nu vet ni det. :)

Nu ska jag ta något att äta, sitter nog ute för det är så himla underbart väder! blå himmel och sol, aah det är härligt det :D sen ska jag nog träna lite agility med Spicy också är jag så himla sugen på att fotografera, det har inte blivit alls mycket fotografering nu det senaste eftersom mitt macro objektiv inte fungerar och det är ju mest macro jag fotar.. men ska nog ta några kort med det andra objektivet så jag kan lägga in nya bilder i bloggen, känner att det är dags för lite nya bilder, inte sant? :) Så vi får se hur det blir, om det kommer in någon/några bilder i bloggen sen.


Ha en fortsatt bra dag i det härliga vädret



Kommentarer
Hannah & fjärilshundarna

Åh, vad tråkigt med så mycket läxor alltså. :/ <3 Ni verkar ha mycket läxor, stackare. ;O <3



Haha, jag tror minsann ni snodde våran blåa himmel & sol! :O :O Dumma er, så får man ju inte göra! ;D <3 Haha, för nu har vi inte blå himmel & sol som vi hade tidigare, utan nu har vi molnigt. Hihi. <3 Lycka till med agilityträningen, kuligt! :D Samma här, här har det inte heller blivit så mycket fotografering för jag gillar inte mitt dumma telezoom (det ger inte så fina färger enligt mig & sen så har den ingen stabilisator heller så det är bara krångligt, haha), utan fotar nästan bara med mitt 50mm/1,8 som är sönder. Men nu måste jag verkligen skicka in det (hahaha, ännu mer uppskjutet, detta börjar ju nästan bli lite roligt ju..) Håller tummarna att det blir så att du lägger in bilder sen, för jag riktigt älskar att se dina underbara bilder som underbaraste du tar! :D (Y) <3 Mästerfotografen!!



Sv: Naaw, tack! <3 Och tack för krya på dig:en jag fått av dig, de får mig redan att må bättre. (; <3 Haha, tror du också håller med om att jag har ganska mycket otur va? ;D Fast jag har väldigt tur som har dig, you know that. (L)



Jag trodde jag kände mig nästan helt frisk innan jag gick ut med hundarna, för då kände jag mig nästan frisk & att febern var borta, bara lite ont i halsen & så. Men sedan när jag kom hem så kände jag mig nästan värre än tidigare & att febern är värre nu, så kanske inte var sån bra idé att gå ut egentligen.. Ursh på att vara sjuk. /:



Kul att du gillade bilden på månen. :) Jag hoppas också att jag blir frisk under helgen, tack. <3 Asså du är för snäll du! <3 Förlåt att jag inte har svarat på ditt gästboksinlägg, men jag ska göra det så fort som möjligt, hoppas det inte gör någonting att det tar lite tid att göra det. <3 <3 Det är så skoj att skriva till dig också bästaste du, & att se alla dina superfantastiska bilder. :D <3 Trevlig helg på dig också. Hoppas du får en superhelg, ska du göra nått skojsigt kanske?



Puss, du är mitt allt. ♥ ♥ ♥ älskar dig!

2009-09-11 @ 15:57:52
URL: http://www.Cayennepeppar.se
Elsa

härligt med fint väder! haha - du är inte den första som säger det ;)

2009-09-11 @ 19:46:00
URL: http://elsa94.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0