Två bilder

Blev lite sugen på att lägga in någon bild så det gick bli dessa två :) gillar nog mest den första, vet inte riktigt vad det är jag gillar med den andra bilden egentligen, tycker färgerna ser lite mysiga ut på något sett så det är nog därför ;)

Hoppas ni gillar dessa två bilder. Har ni någon favorit kanske?


Foto: Sanna W

Foto: Sanna W

Måste verkligen komma i säng snart, blir nästan alltid att jag går och lägger mig sent.. mycket senare än det här ibland (eller nästan oftast..), ska försöka lägga mig nu efter jag skrivit färdigt här. ;)

Juste, måste bara fråga en sak innan jag går, såg ni på idol då dom där två personerna lurade juryn? dom som var så himla nervösa och en av dom hade med sig en guitar hero gitarr (haha) och sen sprang han den andra in i dörren också börja han typ låtsas gråta, asså shit dom gjorde ju det bra ändå, man gick ju typ på det samtidigt som man liksom trodde "alltså skojar dom eller" haha ;)

Men nu måste jag gå. Hoppas ni har haft en bra dag. Godnatt och sov gott :) 



Kommentarer
Hannah & fjärilshundarna

Åh, jag riktigt äääälskar bilderna Sanna! :) Jättefina! Min favorit är nog den första, den ser så himlans mysig ut! :D Någonting som jag inte kan sätta fingret på som för den så mysig! :)

Den andra var också jättefin! <3



Måste också snart i säng, får se om jag ska gå till skolan imorgon för har fortfarande jätteont i halsen men borde ändå gå & lägga mig tidigt. ;) Får lägga mig efter att jag kommentaret din helt underbara blogg! <3



Hahahaha, jaa! Det var verkligen så roligt när de där två killarna som skämtade & ena hade sin guitar hero gitarr som "gav honom tur". Jag gick verkligen på det, men ändå tänkte jag liksom "skojar dem eller, det måste de väl göra?" fast de spelade så bra så jag gick faktiskt på det, & när han sprang in i dörren, asså! :D Anders blev ju helt chockad för han gick också på det. Fy vad taskiga jurryn skulle vara om de inte skämtade för dem garvade ju jättemycket & allt, & bara "snälla säg att ni skojar".. ;D Hahaha! Oj, det blev rätt så mycket skrivet om det nu, hoppas det inte gör någonting. ;D <3 men det var så skoj, roligaste hittills av alla auditions Idol någonsin haft enligt mig. (A) <3



God natt bästaste du! <3

Vi hörs imorgon, ha det bäst! ily massor! ♥

2009-09-09 @ 23:18:18
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0