Två bilder på älsklingarna ♥

Här har ni två bilder på älsklingarna Spicy & Millie :) ♥

Ni är bara för underbara!


Foto: Sanna W





Måste bara ursäkta för den dåliga uppdateringen idag men jag har verkligen inte hunnit sitta vid datorn förens nu och detta blir nog det ända inlägget idag tyvärr.. för jag gör en liten paus med läxorna nu sen tänkte jag fortsätta lite till så jag tror inte jag hinner blogga sen, då blir bara klockan så mycket.

Nu när en ny skolvecka börjar så får man ju nya läxor och då hinner man knappt göra något annat än läxa känns det som.. :/ men jag tror jag blir klar med det mesta idag och då blir det kanske lite bättre uppdatering i bloggen imorgon, hoppas jag i alla fall. :)


Föresten så var det ingen handboll idag som jag sa i gårdagens inlägg, den börjar visst på onsdag, hehe ;) och det var ju ändå bra för då hinner jag nog bli riktigt i form tills dess, för förkyldningen börjar bli bättre igen :D det blev heller inte att vi åkte in till stan idag, mamma har blivit förkyld nu och har feber och jag hade ändå inte hunnit åka in till stan idag, så det passar bättre en annan dag. :)


Men nu måste jag kila. Ska käka lite kvällsmat sen blir det lite läxa igen. Ciao!



Kommentarer
Hannah & fjärilshundarna

Vilka söta bilder på dina fina älsklingar! :) De är så fina. (L)

Det är så himla tråkigt när man inte hinner med det man vill utan egentligen måste sitta med alla läxor istället. :( Hoppas läxorna gick bra, men det tror jag det gjorde. :) <333 Hoppas din mamma kryar på sig också, skickar en liten krya-på-dig hälsning till henne. <3

Du är bästast, puss!

2009-09-08 @ 18:01:18
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0