Ska snart träffa Amanda :)

Det får bli ett snabbt inlägg det här.

Om en stund så kommer Amanda hit, trevlig trevligt :) (y) ska bli jättekul! det var ju tyvärr ett tagsen vi var med varann. Vi ses ju varje dag i skolan o så men nu det senaste har det inte hänt att vi vart så ofta.

Idag har jag inte alls mycket läxa som behöver göras - härligt, ska öva på glosorna till Engelskan imorgon sen kanske jag ska göra lite No, har prov nästa vecka någon gång så det är ju bra att träna redan nu.

Men nu måste jag kila. Har fotbollsträning sen kl 18:30 och efter fotbollen ska jag kolla på idol, kanske att jag hinner skriva ett inlägg efter det då. Hoppas det :) Ciao!



Kommentarer
Hannah & fjärilshundarna

Vad roligt att du ska vara med Amanda! :) Hoppas ni får det skoj, fast det lät som det. (Y) <3



Ha det så kul på fotbollsträningen också! :D

Puss bästaste du! <333

2009-09-15 @ 17:10:56
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0