Paus i Idol 09

Skriver ett litet snabbt inlägg medans det är paus i Idol :) kom hem ungefär 20:50 från handbollsträningen så hann inte blogga innan idol börja som ni kanske förstår. ;) men jag bloggar nu istället, och det går väl lika bra antar jag? :)


På tal om handboll så är det riktigt kul att den har börjat igen! :D bara det att nu har jag fyra träningar i rad, måndag: handboll, tisdag: fotboll, onsdag: handboll & torsdag: fotboll. Visst det är superskoj men både i fotbollen och handbollen är träningarna rätt hårda, men men det är också skoj när man har rätt så hårda träningar faktiskt. Haha ;)

Nu börjar idol! detta blir nog sista inlägget för idag, ska se ifall jag har någon bild att lägga in, tror inte att jag har det tyvärr men ifall jag har det så lägger jag nog in en senare.

Men nu måste jag kila. Ciao!



Kommentarer
Hannah & fjärilshundarna

Haha, Idol är så roligt, speciellt nu i början! :D :D Hahaha, såg du de där som skämtade så sprang han in i dörren? Haha, jag trodde ju det var på riktigt, tänkt om det skulle varit de, stackars han alltså! ;) Jurryn skulle varit riktig taskiga då ju också! ;D Vad roligt att du tycker det är så kul att handbollen börjat igen, handboll verkar väldigt roligt! Oj, det verkar bli hårda träningar nu då eftersom du har hårda träningar i både handboll & fotboll nu 4 dagar i rad, men vad bra att du tycker det är kul! (Y) <3



Sv: Sanna, skojar du eller!? :O <3 Dina ben ser ju inte alls tjocka ut, inte ett dugg ju!! Absolut inte!! Smala duuu! :D Dina ben är inte extremt tjocka, snarare tvärtom juuu. Eller inte "extremt" då för det tycker inte jag är speciellt snyggt, om man är för smal liksom men du förstår nog hur jag menar hoppas jag, hihi. <3

Du är ju för söt du Sanna! <3 Tror faktiskt det var så att du kanske stod mitt i spegeln så att det blev så (& för att du är längre än mig, jag ser ju extremt liten ut på den bilden... fast det är jag nog också, jag är så himla kooort ju HAHA), för dina ben blev så mycket bättre än mina på bilden, haha. ;D Hoppas det var okej att jag la ut de, för du frågade ju om du fick lägga ut de bilderna du tog i spegeln på oss två så då trodde jag det var okej, hoppas bara det var det nu. (L) Hihi. <3 Hur blev dina bilder förresten? Tror inte jag sett de va? ;) <3



Ja! minnen, minnen, minnen!! ♥ Jag hade också så otroligt roligt med dig, roligast! Alla dagar var så himla lyckade ju! Fast det var faktiskt ganska kul att bli stucken ändå.. För du vet ju hur mycket jag skrattade påväg hem från åkern där, hahaha. Jag är knäpp! men som du har sagt, jag är din lilla knas jag! ;) <3



Naaw, vad glad jag blir för det supersnälla du skrev om mina bilder! Du är verkligen den snällaste som finns ju! <3 Såghajen såg så rolig ut ja, haha. Alltså tack igen för de fina du skrev! :) Det är ju dina bilder man inte kan sluta prata om hur otroligt fina de är, mästerfotografen du. Aaaw! Vi båda får bli fotografer & så får vi resa jorden runt, du & jag... & storfot & snehuvud såklart, dem får vi inte glömma. ;D Hahaha, det låter väl bra eller vad säger du? :) Du är otroligt duktig på att fotografera, & så är du den snällaste som finns. <3



Puss på dig! ♥ Älskar dig mest!

2009-09-09 @ 23:03:32
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0