Måste plugga..

Har inte hunnit uppdatera något i bloggen idag för jag har haft fullt upp..
Efter skolan åkte jag och mamma in och lämnade in mitt macro objektiv (äntligen!) ;) än vet jag inte vad som är fel med det, hon var inte heller säker hon som vi pratade med, objektivet såg ju inte ut att vara något fel på eller så, dom sa att det skulle ta minsk två veckor innan man fick tillbaka det, nu längtar jag verkligen, så länge sen jag fotograferade med mitt macro! sen efter att vi lämnat objektivet åkte vi även till kungsmässan och shoppade lite där. :) Sen när jag kom hem skulle jag nästan direkt till handbollen, så det är ungefär det som har hänt idag och nu hinner jag inte sitta här länge till för jag måste plugga..

Bjuder på en bild på Spicy innan jag går, hoppas ni gillar den :)



Nu måste jag kila. Hoppas ni har haft en bra dag. Ciao!



Kommentarer
karolina

Tack :) Vad roligt att du tycker min blogg är bra också. Jätte fin bild på Spicy :) Och jätte fina bilder på dina katter också. Morris liknar min ena katt lite, fast han är svart.



// Karolina

2009-09-21 @ 23:25:04
URL: http://karrowhh.blogg.se/
sawir

sv: aw tack!! :)

2009-09-22 @ 16:52:06
URL: http://sawir.blogg.se/
Hannah & fjärilshundarna

Vad tråkigt att du har så mycket läxor. :/ <3 Haha, så säger jag ju varje gång. ;O Måste låta lite urtjatat nu, haha men läxor är ju tråååk! ;D <3



Vad bra att ni lämnade in objektivet idag, måste också ta & göra det med min. ;P Håller tummarna att allt löser sig & att du får tillbaka det snart, förstår att du saknar det!



Den där bilden är jättehäftig, var det den du la in förut också va? :) <3 Superfin alltså!



Förlåt att jag inte kommenterat dina bloggar förrens nu. <3 Hoppas det inte gör någonting. <3 Jag saknar dig så mycket!



Puuss, i <3 u

2009-09-22 @ 17:52:33
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0