Läxor att göra..

Ja, precis som rubriken lyder så har jag läxor att göra, så egentligen ska jag inte sitta här framför datorn, men hade bara tänkt att säga det, så det blir alltså inte mycket uppdatering idag, vet inte ens om jag hinner uppdatera något mer ikväll, det får vi se, jag hoppas att jag hinner. :)


Idag mår jag föresten mycket bättre, fortfarande lite förkyld med känner mig mycket piggare :) så idag var jag i skolan.

Juste, måste bara fråga ifall det bara är min blogg det krånglar med lite?
Kommenterena och inläggen som annars brukar synas på "översikt" dom finns inte där för mig, allt är liksom borta. Det var några kommentarer som jag inte hade godkänt än men som jag skulle göra innan då, men så var ju alla borta och nu är även flera kommenterer borta i tidigare inlägg, alla kommenterer i inläggen igår är borta, vet inte vad som kan ha hänt :S  tråkigt när allt försvinner liksom..
är det så för någon mer som har blogg.se också?


Bjuder på en bild innan jag går. Hoppas ni gillar den
:)


Foto: Sanna W

Ha en fortsatt bra dag. Som sagt så vet jag inte om jag hinner uppdatera något mer idag, får se hur det blir med det. Ciao!



Kommentarer
Rebecca

Vilken vacker bild :) Skönt att du mår bättre nu, och var så pigg att du kunde gå till skolan.

Lycka till med läxorna ; )

2009-09-03 @ 19:29:38
URL: http://chippenshorna.blogspot.com
Hannah

Åh, så tråk med läxor alltså.. <3 Läxor är verkligen så himla tråkiga, speciellt när man inte hinner göra något annat än i princip bara plugga. :/ Hoppas det gick bra med dem i alla fall. <3 :)

Superbra att du mår bättre också, toppen ju! (Y)



Det är tydligen så att blogg.se´s utseende har ändrats nu, så nu står det bara "nytillkomna objekt" (eller något liknande, minns inte exakt) så då försvinner de så att säga "gamla" objekten.. Mina kommentarer syns inte alls där på "översikt" längre utan jag får klicka in mig på Kommentarer som står på sidan där vid Nytt inlägg osv. ;D Testa det, för där fanns alla mina kommentarer. <3 Tyckte det var mycket bättre innan faktiskt, mycket krångligare nu ju. :/



Åh, den där bilden är så himla fin tycker jag! :D <3 Lite mystisk liksom, i alla fall vad jag tycker. <3 Mästerfotografen du!



Ha det bäst, bästaste du! Puss! ily

2009-09-04 @ 09:49:46
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0