Kom nyss hem

Det får bli ett snabbt inlägg det här, kom nyss hem från stan och ska nu alldeles skrax kolla på tv, idol börjar ju bara om några minuter. Tyvärr så har jag inte hunnit göra något utav det jag sa att jag skulle göra i förra inlägget, alltså träna agility med Spicy och fotografera. Efter att jag hade skrivit klart inlägget så åt jag och sen kom mamma hem så fixa jag iordning mig och sen åkte vi alltså in till stan (hitta inte något speciellt, köpte ett par örhängen annars inget annat, men mamma har beställt en skinnjacka tidigare som snart kommer hem till mig, så jag har ju den :) ) så jag har inte hunnit med något agility eller fotografering. Eller liite agility blev det nu precis när jag kom hem. Slalomen, två hopphinder och den långa tunneln var framme (men denna gången gjorde jag tunneln som ett S ungefär) så jag körde en liten kombination av det :) och det gick jättebra! får träna lite mer imorgon och ska hinna med och fotografera något då hade jag tänkt, det var ju ett tagsen.. åh saknar ju mitt macro objektiv, måste verkligen lämna in det! men får fota med det andra objektivet så länge ;)


Men nu måste jag kila, ska sätta mig framför tvn och kolla på Idol som börjar nu snart :)

Ciao!



Kommentarer
alice

vart kommer skinn jackan ifrån? :) Jag vill se den! har du inte en bild på den? :O

2009-09-11 @ 20:20:13
URL: http://timetodance.devote.se
Hannah & fjärilshundarna

Vad roligt att du var nere på stan! :) Skoj att du köpte ett par örhängen & en skinnjacka, vart beställde ni skinnjackan ifrån om man får fråga? :D hihi



Vad kul att kombinationen du byggde upp gick jättebra, duktiga ni! <3



Puss, ily!

2009-09-11 @ 21:06:19
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0