I like this picture

Bjuder på två bilder innan jag går och lägger mig :)

Hoppas ni gillar dom

Själv gillar jag färgen i dessa bilderna :)

Foto: Sanna W


Foto: Sanna W

Hoppas ni har haft en bra dag, det har vi :)
Nu ska jag alldeles strax lägga mig, sängen väntar, tur att man har sovmorgon imorgon

Gó natt! vi hörs imorgon. Efter skolan blir det nog, är inte säker på om jag och mamma ska in till stan, vi får se hur det blir med det. Ifall vi åker så är jag inte säker på om jag hinner blogga direkt efter skolan men isåfall hörs vi senare. Har även handbolls träning imorgon, ja, handbollen börjar alltså imorgon! åh va roligt :D men tyvärr så kan jag kanske inte vara med, jag är inte riktigt form ännu, det kändes faktiskt som att förkyldningen kom tillbaka lite i morse, men jag får se hur det är imorgon, ifall jag inte är med på träningen så ska jag i alla fall kolla. :)

Men vi hörs antingen efter skolan imorgon eller lite senare. Ciao!



Kommentarer
Hannah & fjärilshundarna

Åh, gillar bilderna jag också! :) Superfina färger alltså! :D <3 Vad skönt att du hade sovmorgon! ;) Roligt om du & din mamma skulle åka in till stan idag, blev det så? :) Var faktiskt också på stan idag & handlade lite, hihi. En väska & en huvtröja blev det. :) Vad kul att handbollen börjar nu också, handboll verkar väldigt roligt måste jag säga!



Nej! Du får inte bli förkyld igen, hoppas verkligen inte att du blir sjuk igen. :( Stackare, hur mår du nu? (L) Hoppas du känner dig frisk. <33



Sv: Tack så mycket bästa bästis! <3 Ja, håller med att det ska bli mysigt mest höst. :) Ja, värmen är någonting jag också saknar, värme & lite ljusare dagar borde hösten ha mera av, hihi. Fast håller med att det är mysigt att sitta inne & typ kolla på film då med tända ljus! :D <3 Myyys alltså. <3



Jag håller absolut med dig! Det absolut viktigaste är egentligen inte om det blir pinne eller bra resultat (visst är det kul om det blir det men det är ju inte det viktigaste), utan det är hur nöjd man själv är & att man har haft roligt med sin vovve ute på banan. (Y) Vad bra att du är nöjd med loppet, bästaste ni! <3



Jag tycker också oxarna känns väldigt höga, vi har typ en tegeloxer på klubben (fast alla kanske är tegel, vet faktiskt inte riktigt, hehe) & då är det 3 höjder där man ska lägga själva bommen på, men 1a verkar vara för högt för att vara small, så man kanske inte ska ha någon bom alls då? Vet du någonting om det? du som är världens proffs dära. <3 :)



Puss, ily mest! <3

2009-09-07 @ 18:48:25
URL: http://www.Cayennepeppar.se
ullis

vilka UNDERBARA bilder! Så fint ljus, fint motiv, fräck vinkel... som sagt, UNDERBARA!



Hur är det med er? Det var ett tag sen jag hörde från er. :/ <3 Vi har fått en ny layout på sidan och massa annat, så titta in vettja! ;D



Läste om tävlingen och va skoj att du hittade en till tävling! :) Himlans tur, det är så tråkigt när man börjar inse att säsongen är slut. :( Vi har "bara" tre tävlingar kvar, två officiella och en inofficiell. Den inofficiella är mest för att jag ska följa med Elsa som ska debutera med Alfonz då. :) Ska bli kul iallafall, tävlingar är ju så kul. ;) visst?



Är du frisk nu? Jobbigt att du var sjuk, var också det för ett tag sedan. :/ Men skönt att du är bra nu iallafall! Vad ska ni hitta på iveckan? Något speciellt? :D



Puss&Kram! :D

2009-09-07 @ 21:34:14
URL: http://lagotto-romagnolo.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0