En färgglad & två svartvita

Kunde först inte bestämma vilken bild jag skulle lägga in av dessa tre på Spicy, men så bestämmde jag mig för att göra ett litet kollage, lika bra ifall jag ändå inte kunde bestämma vilken jag ville lägga in.
Nu kom ju alla in i bloggen istället :)

En färgglad bild & två svartvita bilder har ni här alltså

Foto: Sanna W

Jag har nästan glömt av att det är den 1a September idag. Tiden går ruskigt fort alltså
Det känns faktiskt inte som det var så länge sen år 2009 började, eller är det bara jag som tycker det? ;)

Hoppas ni har haft en bra 1a September allihopa! :)



Kommentarer
Emelie

Tiden har verkligen gått ruskigt fort. Tänk, om 3 månader är det DECEMBER!! :o

Kram

2009-09-01 @ 22:35:34
URL: http://www.hundliv.webb.se
Hannah

Vad bra att du inte kunde bestämma dig för vilken bild du skulle ta för nu fick vi ett finfint kollage med tre istället bilder ju! ;) (Y) Wiie! :D <3 Spicy är så himla fin alltså! :) <3



Ja, tiden går ruskigt fort! :O Håller med, visst känns det som det inte var länge sedan år 2009 började, & nu har mera än hälften av året redan gått liksom. :O



Tack, hoppas du också hade en fin 1a september, det hade jag! :D Ha det bäst!!

Puss. älskar dig mest. Hoppas du mår bättre idag. :) <3

2009-09-02 @ 08:28:03
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0