Hemma igen

Hej igen! nu är jag hemma från joggingturen med Kristin (eller kom hem typ för en kvar sen). Härligt det är att springa alltså :) Sen när man kommer hem igen och skulle stretcha och göra situps och allt vad det är så kommer såklart Spicy och ska "hjälpa till" hon ställer sig t.ex på min mage när jag ska göra situps och sen går hon liksom under magen när jag ska göra armhävningar och samtidigt som hon gör det så slickar hon en i ansiktet, och det är ju verkligen mycket till hjälp ;D haha du är för söt du Spicy ;)

Nu hinner jag inte skriva så mycket mer, vi ska åka iväg till något som heter Göingegårdens dag, det är typ två snickar företag som ska tävla om vem som bygger en friggebod snabbast (hehe) och min bror ska bl.a vara med där sen är det även poängpromenad också får man gratis fika o sånt, men jag får skriva mer sen när jag kommer hem, tänkte lägga in några bilder då också som jag tog igår. :)


Nu måste jag kila. Hej!



Kommentarer
Hannah & fjärilshundarna

Haha, Spicy är ju bara för söt alltså! :D Haha, ja det är ju mycket till hjälp när hon gör sådär, sötnosen alltså! :* <3



Vad roligt att ni var på Göingegårdens dag! Hoppas det gick bra för din bror, lycka till i efterskott får man väl säga. :) Hoppas ni fick det mysigt där, lät som det var mysigt där. <3



Puss!

2009-09-13 @ 22:50:03
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0