Hemma från bion

Hej igen! nu är vi hemma från bion, eller kom hem ungefär klockan tolv, har vart ute lite med hundarna o så innan. :) Vi var som sagt och såg på Flickan som lekte med elden och den var väldigt bra måste jag säga :) det brukar ju vara så att första filmen är bättre än de andra och så var det nog även denna gången, men bra och framför allt spännande var den! ;)


Måste tacka för alla fina kommentarer jag fått, ska svara på dom så fort som möjligt. Kanske blir det så att jag gör det nu efter att jag bloggar färdigt här. :)


Hoppas ni har haft en bra dag. Kram



Kommentarer
Ullis

Aaw tack! vad glad jag blir, kul att du gillar mina bilder. Jag blir så glad ska du veta! <3 Javisst är det mysigt med hösten!



Hihi, varsågod. *:)* Tack, skoj att du tycker mina bilder är fina också. Fast dina är finare ;D



Skoj att filmen var så bra! Jag har tänkt det, eller så väntar jag tills den kommer ut på dvd. :) Får se!



Vad ska ni hitta på idag?<3



Kram

2009-09-20 @ 07:40:33
URL: http://lagotto-romagnolo.se
Hannah & fjärilshundarna

Vad roligt att Flickan som lekte med elden var så bra! :) Den vill jag också se men den är från 15 år ju, fast du kom ju in i alla fall? Fast var den 15 där ni såg den också, det borde den vart va? Tänkte se den idag (för vi ska ju på bio, hihi) men på den biosalong vi ska se måste man visa intyg (pass, IDkort osv) om man ska komma in på 15-års filmer. :O Kul att du kunde se den i alla fall ju. :D Får vänta tills den kommer ut på dvd annars. ;)



Puss, ily! <3

2009-09-20 @ 12:28:21
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0