Härligt med fredag :)

Då var det fredag igen, härligt!
I helgen är det tävlingar för mig och Spicy som gäller, både lördag & söndag faktiskt :) och båda är i Partille, eftersom vi tävlar i klass 2 på lördagen och klass 3 på söndagen. Ska bli riktigt skoj, som vanligt då alltså ;) och på tal om agility så i förrgår, då tränade jag på att skicka in Spicy från längre håll in i slalomen och gud va bra det gick måste jag säga! kanon alltså :D kunde skicka in henne från långt håll och hon tog rätt ingång och allting, duktiga du Spicy! :) ♥


Ska ni hitta på något skoj i helgen kanske?
:)


Nu snart ska jag och mamma in till Ullared och även Niclas & Timmy (brorsorna ;) ) så jag får snart avsluta bloggen. Vet inte riktigt när vi kommer hem, men det blir nog ingen vidare bra uppdatering idag heller tyvär.. igår satt jag med läxan nästan hela dagen vilket gjorde så jag inte hann uppdatera något under kvällen men jag kanske hinner uppdatera något ikväll, det tror jag allt. Så isåfall hörs vi sen :)


Men föresten, det är fortfarande sådär konstigt med bloggen, att man inte kan se kommentarer eller inlägg man skrivit, när man kollar där på "översikt" ni vet.. skumt alltså :S men tänkte bara fråga om det är någon som skickat någon kommentar, för den syns isåfall inte, och då synd väl inte kommentern här i detta inlägget heller, men ni kan ju skriva i gästboken istället, där funkar det.

Men nu måste jag kila. Trevlig helg :) Ciao!



Kommentarer
Hannah & fjärilshundarna

Jajamensan, superhärligt med fredag! :D Trevlig helg bästaste du. <3 Åh, vad roligt att du & Spican ska tävla i helgen, lycka till! :) Det kommer att gå superbra som vanligt för er!! Gud vad kul att det gick så bra när du tränade iförrigår! :D Duktigaste ni. <3



Vad skoj att ni ska till Ullared, hoppas ni får det roligt! :) Visst hinner man inte med bloggen lika mycket nu med alla läxor? :/ Tråk. <3



Puss! love you

2009-09-04 @ 15:34:15
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0