Fullt upp!

Har verkligen haft fullt upp idag!


Efter skolan gick jag ut med hundarna sen åkte jag direkt till Amanda för vi skulle göra en uppgift i tyskan som man skulle vara två på, sen när jag kom hem fortsatte jag med läxan. Sen fick jag göra en paus med läxan för hade handbollsträning klockan 19:00 och nu efter jag skrivit klart detta snabba inlägg måste jag återgå till läxan igen.. så det är just därför jag inte hunnit med bloggen någonting idag... vet inte hur det blir imorgon, det är liksom ny vecka och det är då man har fullt upp med läxorna så jag hinner knappt med bloggen.. men jag får se hur det är imorgon, hoppas inte att jag är lika upptagen med läxorna då..


Foto: Sanna W
Bjuder på en bild innan jag går så inte detta inlägg blir allt för tråkigt ;)


Men nu måste jag kila! förhoppningsvis så hörs vi imorgon. Ciao!

Och föresten, tack för alla fina kommenterer jag fått, svarar på dom så fort som möjligt! :)



Kommentarer
Hannah & fjärilshundarna

Det låter verkligen som du har fullt upp bästaste du! <3 Låter inte så lockande med alla läxor ju. :O :/ Låter som du har väldigt många, stackare alltså! <3 Ni verkar få mycket läxor i början av veckan. Hoppas det gick bra med läxorna, & det lät roligt med handbollsträning i alla fall! (Y) <3 Hoppas du inte har lika mycket läxor idag, saknar dig ju. ;) <3 Bästa bästisen. (L)



Jättesöt bild på den sötaste Spican! :) Hoppas du får en fin dag idag! Ha det bäst!

Puss, ily!

2009-09-15 @ 14:32:23
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0