En söt bild

Hitta en bild på Spicy som jag tagit tidigare och även lagt in i bloggen en gång innan tror jag. Men jag var bara tvungen att lägga in den igen för jag tycker hon är så söt här och har ett sånt gulligt uttryck. Hihi :)
Vad tycker ni om bilden?




Det blev föresten så att jag stanna hemma från skolan idag. Får se hur jag känner mig imorgon, om jag kan gå då. Jag hoppas det, för det är så tråkigt att vara sjuk..

Men vädret är kanon just nu, sol & alldeles klarblå himmel och det får mig på mycket bättre humör :)



Kommentarer
Matilda, Bea och Alvin

Världens sötaste SPICY!! <33 Krya på dig!!

2009-09-01 @ 14:41:27
URL: http://lisamatildakarlsson.blogg.se/
Hannah & fjärilshundarna

Åh, vilken underbar bild Sanna! :D (Y) Jag älskar också hennes uttryck på denna bild, så otroligt söt hon är! :) <3 Älskar bilden. (:

Jag tror faktiskt inte jag har sett denna bild innan i bloggen, men det kanske jag har? ;) thihi



Stackare som är sjuk. :( :( :( <3 Håller med dig om att det är så tråkigt att vara sjuk, man orkar typ ingenting & så mår man ju inge bra vilket inte är något skoj de heller. :/ Hoppas du mår bättre imorgon bästa bästis! (L)



Här är vädret också kanon. :) Helt blå himmel & sol här med! :D Visst blir man på mycket bättre humör då? :)



Puss, du får ha det bäst trotts att du är sjuk. <33 Älskar dig mest!

2009-09-01 @ 14:53:15
URL: http://www.Cayennepeppar.se
Rebecca

Måste hålla med, grymt sött uttryck Soicy har på bilden. Jättegullig bild :)



Sv: Ja, ganska jobbigt att vara inne på fjärde veckan med förkylningen. Har dock klarat mig från feber i alla fall så har kunnat gå i skolan, sådan tur verkar inte du ha, stackare.

Så jobbigt att behöva vara hemma från skolan pga. sjukdom :/ Man hamnar efter så himla mycket, känns som att man hade kunnat göra mycket nödvändigare och roligare saker om dagarna än behöva ta igen det man missat.



Håller

2009-09-01 @ 16:14:18
URL: http://chippenshorna.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0