En fluffig Spicy

Ja, nu undrar ni säkert varför jag har rubriken "En fluffig Spicy" om jag ska vara helt ärlig så kom jag inte på någon bättre så denna fick duga ;) men rubriken passar även till dessa bilderna (så på så sett var det väl en hyfsat bra rubrik ändå ;) ) För ser ni vilken himla fluffig krage Spicy har? i alla fall på den andra bilden :) det är skillnad kan man säga, nu börjar hon i och för sig få lite mer och fluffigare päls som tur är, men eftersom hon har fällt så har väldigt mycket päls åkt av. Det är alltså en väldig skillnad på hur mycket päls hon har nu och hur mycket hon hade då, men snart så växer väl den där härliga och fluffiga pälsen ut igen :)

Då menar jag inte att hennes päls inte är fin nu (för den är ju faktiskt väldigt fin nu också) utan jag menar bara att hon kan få ännu finare och fluffigare päls än vad hon har nu, hehe 

Foto: Sanna W

Foto: Sanna W

Nu ska jag antingen sätta mig med läxorna lite eller så ska jag ut och träna lite agility med Spicy, det andra låter ju mest lockande så jag tror jag gör det och sen får jag göra läxan isåfall, ska bara öva lite på några engelska glosor, behöver inte öva så jättemycket eftersom jag öva på dom igår, men det skadar inte och öva en gång till, har även So att göra kom jag på, Tyska har jag visst också, haha ja jag har lite olika, men som tur är så behöver inte allt vara klart till imorgon ;)

Har fotboll sen, lite tidigare nu (eftersom det börjar mörkna fortare) så den börjar 18:30 istället för 19:00 och slutar då 20:00 istället för 20:30, kanske hinner jag blogga efter fotbollen, hoppas det :) isåfall hörs vi sen.


Ciao!



Kommentarer
Hannah & fjärilshundarna

Vilken söt fluff-Spican där! :) Riktigt söt alltså, men det är ju klart att hon är jättefin i mindre päls nu också! ;) <3 Fina bilder också bästa bästis! Älskar den runda oskärpan på den första bilden, superfin! (L)



Vad roligt att du ska träna agility med Spicy! :) Fast det där första lät lite mindre lockande de. Lycka till med träningen & läxorna bästa du! :) Hoppas det går bra. Vad bra att allt inte behöver vara klart tills imorgon då. <3

Åh, vad roligt med fotbollsträning, hoppas du får det skoj! :) Hoppas du hinner blogga mera sen, för vi älskar ju dina underbara bloggar! :D



Sv: Naaw, vad roligt att du gillade bilden på nyckelpigan & tyckte väskan jag köpte var fin, snällaste duu! <3 Ja, visst är det jobbigt när man inte kan sova så är man så trött i skolan sen. ;O



Wiie, så bra att du mår jättebra nu! Skönt att höra du! :)



Okej, alltså den oxer vi har på klubben är inte riktig tegel nej, utan det är typ i något annat material så är det typ målat på skulle jag tro eller något sånt. Hm, hur ska jag förklara... (du vet ju att jag inte är bra på att förklara någonting, men får testa.. ;D). Det är typ två "pelare" på sidorna sen är det en "botten", allt sitter liksom ihop & sedan över själva muren (på pelarnas sidor) så att säga finns det tre piggar man ska sätta hoppbommen på, men första piggen (som du måste vara small då ju) verkar väldigt hög för att vara small. ;) Fast om small skulle vara utan bomm alls borde det väl inte vara tre piggar då, utan bara två? Haha, jag vet faktiskt inte. :P Hoppas du förstår hur jag menade nu. <3 Får se om vi ska träna den på kursen sen så får vi se hur de ska göra då annars. :)



Ha det bäst!

PUSS, du är mitt allt. <3

2009-09-08 @ 18:12:52
URL: http://www.Cayennepeppar.se
Elsa

vilka underbart söta bilder! :D

2009-09-08 @ 21:15:43
URL: http://elsa94.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0