En blomma..

Har inte så mycket att skriva, tänkte bara bjuda på en bild och som vanligt så hoppas jag att ni gillar den ;)

Foto: Sanna W

Hann inte bloggan något mer igår, gjorde läxa sen gick jag och mamma ut på en härlig långpromenad med vovvarna (y) sen kolla jag såklart på idol ;) Blev tyvärr ingen agilityträning.. slalomen satt inte uppe och sen började det bli så mörkt när vi kom hem från promenaden, så det får väl bli träning idag istället. :)


Sen klockan 14:00 spelar min bror match så den ska vi åka och kolla på.

Har inte riktigt planerat något mer inför dagen, det blir väl som sagt agilityträning och antagligen lite läxa också.. inte lika skoj med läxan, men det måste ju göras, skönt när den blir klar i alla fall. :)


Ha en fortsatt bra dag allihopa. Någon som ska hitta på något skoj kanske?



Kommentarer
Anonym

Det är alltid tråkigt med läxor :( Men som du måste göras i vilket fall som helst. Och som jag sa förut på msn så ska jag ha filmkväll med mina kompisar <3 Ska bli riktigt skoj! :) Hoppas du får en fin lördag och att agilityträningen går bra :D



Kram <3 :)

2009-09-26 @ 12:16:49
I S A B E L L E ♥ F O T O B L O G G

söt blogg! :D allt bra me dig? <3

2009-09-26 @ 13:45:07
URL: http://vaniline.blogg.se/
Hannah & fjärilshundarna

För de första, vilken jättefin bild! :D Jättehärliga färger tycker jag! (Y) <3

Lycka till med agilityträningen idag, så kul! Och med läxan också fast nu säger jag inte "så kul" efter utan snarare tvärtom efter, hihi. ;P



Jag vet inte riktigt vad jag ska göra faktiskt, slappa tror jag, haha. Hoppas du får en underbar dag!



Sv: Tack så jättemycket du! :) Saknar dig jättemycket också, ily! ♥



Så lite så, dina bilder är ju så fina så det är ju klart jag gillar dem, eller snarare älskar! <3 Vad bra att det kändes som att provet gick bra, duktiga du! ;) <3 MVG+ till dig. (A)



Puss!

2009-09-26 @ 15:30:55
URL: http://www.Cayennepeppar.se
Sanna

Svar till Sofia: Ja, håller med alltid tråkigt med läxor ;P men som sagt väldigt skönt när dom är färdiga. :) (Y)



Ha så skoj på filmkvällen, är helt säker på att ni kommer ha det jätteroligt :D

Tack tack, hoppas ni också får en fin lördag :) Kram <3

2009-09-26 @ 18:00:56
URL: http://ladyinash.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0