En bild på Spicy

Har varit hemma en stund nu (från Göingegårdens dag som vi var på) men blev ingen bloggning förens nu.
Men bättre sent än aldrig, inte sant? :)

Jag hade med mig kameran, tog tyvärr inte så jättemånga bilder men här har ni i alla fall en bild på Spicy som jag tycker är söt, hoppas ni tycker det samma :)

Foto: Sanna W

Nu blev jag så himla sugen på att träna agility med Spicy, kanske att jag ska ta och göra det, tror nästan det. :)


Jag tog ju som sagt några bilder på Spicy igår när hon bl.a hoppa över ett hopphinder och jag tror att det blev någon rätt så bra som jag hade tänkt att lägga in här i bloggen. Så ifall ni är nyfikna kika då in lite senare! :)

Nu ska jag som sagt ut och träna lite med Spicy. Hej så länge!



Kommentarer
Hannah & fjärilshundarna

Vilken supersöt bild på Spicy bästa bästis! (Y) <3 Vad roligt att träna agility, såg att du bloggat om hur det gick & lagt in bilderna också (ska kommentera efter jag kommenterat klart här)! :) Superskoj att se ska du veta! <3 Puss.

2009-09-13 @ 22:51:57
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0