Bilder från gårdagens agilityträning

  Här har ni några utav de bilder som jag tog igår. Tyvärr så blev dom lite suddiga, i alla fall dom större bilderna men jag hoppas inte det gör något. Jag gillar ändå dessa bilderna på något sett, hon ser liksom så glad ut :)

Foto: Sanna W

Foto: Sanna W

Foto: Sanna W

Foto: Sanna W

Jag var som sagt ute och tränade lite agility innan idag också, mamma filmade även denna gången så jag ska fixa iordning filmen sen lägger jag in den här i bloggen :)


Hej så länge!



Kommentarer
Hannah & fjärilshundarna

Håller med dig om att Spican verkligen ser glad ut! :) Men såklart att hon är glad, hon har ju dig som matte & får träna agility med bästaste duu. (Y) ;D <3



Jättehärliga bilder!! (L)

Det är inte så lätt att få kvinskarpa bilder när man fotar någonting som är i action heller, men det lyckas du ju alltid med, på dessa också. :)



Puss! <3

2009-09-13 @ 22:54:42
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0