Äntligen helg!

Så skön att det är helg ingen alltså! det har verkligen vart fullt upp denna veckan vilket ni säkert förstår.. har vart en massa läxa och har inte hunnit att uppdatera i bloggen på grund av det. Men jag tror inte jag blir fri från läxor i helgen heller.. svenska, so, matte och tyska måste jag göra lite också.. ååh asså det är bara så mycket i skolan nu... :/


Men jag tänkter inte sitta med läxorna hela helgen, för något måste ju faktiskt njuta utav helgen också ;)

Uppdateringen här inne har som sagt vart väldigt dålig och det känns som det inte kan bli så mycket bättre.. nu när jag har alla läxor o sånt. Men när jag har tid (och ork) över så kan jag lova att jag slänger in ett litet inlägg. :)


Foto: Sanna W
Bjuder på denna bilder på Spicy igen för jag tycker den är så söt och den gör mig på något sett så himla glad ;)


Innan jag avslutar bloggen så måste jag bara tillägga att i idrotten i skolan så har vi just nu temat kondition/jogging och idag på lektionen så sprang vi. Vi har en konditionsslinga nära skolan och det var den slingan som vi sprang på idag. Om man springer ett varv är det typ godkänt, 2 varv är VG och 3 varv är MVG (3 varv är ungefär 6 km tror jag) något sånt är det (och då ska man såklart springa i bra tempo) och det gick riktigt bra måste jag säga :) 3 varv i väldigt bra tempo, för visst hade vi bra tempo Amanda? ;) 


Men nu måste jag avsluta, ska nog sätta mig lite med läxan eller så gör jag det senare, eftersom det vart mycket med läxan det senaste har jag ju inte hunnit med att träna mycket agility med Spicy, så kanske jag går ut och tränar nu istället :)

Ha en riktigt trevlig helg allihopa, Ciao!



Kommentarer
Hannah & fjärilshundarna

Vad jobbigt att du har haft fullt upp med så mycket läxor. ;O Stackars dig!! <3 Hoppas det blir mindre snart..



Äääälskar bilden! :D Man blir bara så glá när man tittar på den!



Du har ju jättebra kondition avis, 3 varv är ju jättebra, plus i bra tempo! :D (Y) Superbra ju! <3 Lilla jag skulle få IG där, hahaha. ;)

Puss

2009-09-26 @ 15:35:13
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0