Agilityträningen - videoklipp

Hejsan! ni kanske unda vart vi tog vägen efter jag sa att jag skulle träna agility med Spicy eftersom jag skriver om det såhär sent, men nu är jag här och tänkte skriva om hur träningen gick.

Mamma filmade så jag har även ett litet videoklipp som jag tänkte visa för er, för det gillar ni väl?
;) 

Det blev så att jag byggde upp en bana denna gången, blev så sugen på det och kände att det var dags för att göra det :) Spicy var så otroligt taggad idag, det var speciellt första gången när vi körde banan då hon hade en jäkla fart alltså ;) jag hann liksom inte med, svårt att få en bra handling då också, men det är bra träning för mig då jag tränat på att få en bättre handling. :)  Jag började att köra med lite högre höjder på hopphindrena vilket gick kanon! sen när vi hade kört med de högre höjderna sänkte jag till den lägre höjden. Jag började banan med fyra stycken hopphinder och dom hopphindrena satt väldigt tätt även det är ju väldigt bra träning, då måste Spicy ha bra snäva svängar och jag måste samtidigt vara noga i min handling och jag tycker att det gick väldigt bra idag faktiskt (ni kan själva se på videoklippet vad ni tycker) :) Kontaktfälten gick väldigt bra (det var väl en gång som man ser på filmen då hon hoppar av kontakten lite tidigt kanske, fast det kanske ser ut så eftersom det a-hindret som jag har här hemma är så litet, eller vad tror ni?) ;) och även slalomen. Som ni se på videoklippet så följer jag med Spicy väldigt mycket fram till slalomen, egentligen vet jag inte varför jag sprang med henne så mycket, eller det var väl för att vara helt säker på att hon skulle ta rätt ingång då men nästa gång ska jag testa att inte gå med henne lika mycket. Tror hon kan fixa det galant, bara jag visar ordentligt så går det. :)

Ja, det blev som sagt en väldigt lyckad träning idag!
Här har ni ett litet klipp från träningen idag. Första klippet var då jag hade högre höjd på hindrena som ni ser och på det andra klippet bytte jag till en lägre höjd. Jag tog även olika väg som ni kan se i början, så det är inte det att det blev fel eller så utan det var precis så jag hade tänkt att köra. ;)




Jag tog även lite nya bilder. När Spicy hoppade över ett hopphinder och när hon var i slalomen bl.a, så jag lägger nog in någon bild imorgon. Så kika då ifall ni vill se. :)

Nu ska jag sätta mig framför tvn och äta något gott, det är ju faktiskt lördag  



Kommentarer
Hannah & fjärilshundarna

Wiiihoo! :D Alltid lika roligt med en film juu! (Y) <3 Gud vad ni är duktiga, & vilken fart! :D <3 Blir alltid lika imponerad av hur otroligt duktiga ni är ju! ;) Tyckte din handling är jättebra Sanna, & Spicy gjorde ju alla hinder helt super! Verkligen en lyckad träning ju. <3 Duktigaste stjärnorna. (: <3



Ser att du har shorts på dig också. ;) Haha, är det inte kallt nu? ;O Fast det kanske bara är jag som tycker det är kallt ute nu speciellt då jag är sjuk också, för egentligen om jag tänker efter så är det ju över 20 grader ibland nu även fast det är september.. ;) hihi. <3 finaste duu. (:

Lät mysigt dé, att sätta sig vid tvn & äta något gott. ;) Sugen man vart nu alltså. ;D Jao, det är ju faktiskt lördag. :D Hoppas du får en fortsatt fin kväll bästa bästis. :)



Puss, älskar dig mest. (L) <3

2009-09-12 @ 21:33:54
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0