Agilityträning - videoklipp

Är väldigt nöjd med träningen idag också, Spicy var riktigt duktig :) 
Byggde upp en liten kombination som bestod av: 3 hopphinder, 12 pinnars slalom & ett a-hinder.

Hade egentligen inte tänk att skriva så mycket utan mamma filmade så ni ser ju där hur träningen gick :)



Nästa gång blir det nog träning på svängarna, hon ska kunna få riktigt snäva svängar, då ska jag som vanligt vara noga när jag visar, så även där är det bra träning för mig när jag tränar på min handling.

Hoppas ni har haft en riktigt bra helg, det har vi, bara att helgen går så himlans fort, men det är ju i och för sig bara ett tecken på att man har roligt.  Nu tänkte jag kila. Men vi hörs imorgon. Ciao!



Kommentarer
Elsa

supersnygg film! gaaalet snabbt slalom! :D

tävlade idag - resultat i bloggen :)

2009-09-13 @ 22:47:56
URL: http://elsa94.blogg.se/
Hannah & fjärilshundarna

Vad roligt att du är väldigt nöjd med träningen bästa bästis! :) <3 Lät ju helt kanon dé!



Åh, jag kan inte se videoklippet... :( Var så glad förra gången du la ut ett videoklipp för då hade jag det vanliga internetet som mamma har nu & då fungerade det gallant.. Men nu har jag mobila bredbandet igen & då hackar den jättemycket & nu vill den inte ens starta för att det mobila inte är snabbt alls. :/ Men ska försöka se klippet så fort som möjligt, är säker på att det såg jättefint ut som vanligt. (Y) Testar igen senare också (för ska nämligen vara uppe inatt, hihi).



Ja, visst går helgen fort? :O Vad bra att du haft en bra helg bästaste du! <3 Puss, ily mest!

2009-09-13 @ 23:00:32
URL: http://www.Cayennepeppar.se
Hannah

Nu testade jag & se videoklippet & då fungerade det som de ska, wiie! :) (är nämligen i skolan, hihi).



Otroligt duktiga som vanligt! Erat slalom är så himla snabbt & fint! (Y) <3 "Runt" sitter ju super nu också. :D Kanonduktiga ni! <3

2009-09-16 @ 08:27:45
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0