Två bilder på Spicy ♥

Var sugen på att blogga lite men ändå kom jag inte på något bra som jag kunde blogga om, knasigt va? ;)


Tänkte inte skriva så mycket utan det var mest att jag ville lägga in någon bild och det fick bli dessa två bilderna. Det var alltså meningen att Spicy skulle sitta ner på kortet men ibland fick hon för sig att hon skulle resa sig upp gå fram till kameran. Inte alltid så skoj att vara fotomodell alltså 

Foto: Sanna W

Du är söt du Spicy


Ska nog ut i det fina vädret, träna lite agility med Spicy ifall jag hinner det :) (tränade lite igår, eller var det i fårrgår? ja ni ser vilket minne jag har, haha och det gick jättebra då, Spicy har sån himlans fart! :D ) har fotbollsträning sen klockan 18:30 så måste fixa ordning allt. Men vi kanske hörs efter fotbollsträningen, ifall jag inte har fullt upp med läxor då.. men annars hörs vi imorgon. Ciao!


Kommentarer
Ullis

Söta spicy, ja inte alltid kul o vara modell när man kan busa istället. ;D



Hoppas ni har det bra! Ja, mycket läxor har man :( Bloggen får bortprioriteras lite grand.

Har du något favoritämne? :D



Kram

2009-09-17 @ 21:45:46
URL: http://lagotto-romagnolo.se
Hannah & fjärilshundarna

Haha, ja det brukar vara så att när man typ äntligen har tid & hinner blogga så har man svårt att komma på vad man ska skriva om, lite lustigt faktiskt. ;D <3



Nej, det kan väl inte alltid vara roligt att vara fotomodell ju, thihi. ;) <3 Spicy är ju för söt! (L) Jättemysiga bilder på henne, tyckte den andra blev så söt när hon har tassen sådär i luften. :)

Hoppas agilityträningen & fotbollsträningen gick bra! :D Roligt att det gick så bra när du tränade sist, duktiga ni alltså! (Y)



Puss, ily!! ♥

2009-09-18 @ 15:56:10
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0