Tre bilder bjuds det på nu :)

Bjuder här på tre stycken bilder. En på Millies ögon, en bild på en blomma och en bild på Spicy :)


Bilden på Millies ögon tog jag i förrgår men de två andra bilderna tog jag den 22 Maj i år, då vi var på agilitytävling i falkenberg. Bilden på Spicy blev kanske en anin ljus, eller vad tycker ni? men jag gillar den ändå :)

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W

Har nog lite fler bilder att visa sen, fast det blir nog mest på Spicy då, men det har väl inte någon nått emot? ;)


Nu är alldeles strax maten färdig så jag tänke avsluta här. Men vi hörs väl lite senare då. Hej så länge!



Kommentarer
daniella

hehe :) haft en bra dag idag då? :D

2009-10-04 @ 17:57:52
URL: http://daniellalahdo.blogg.se/
Hannah & fjärilshundarna

Vilka härliga bilder! :D <3 En sån söt liten blomma också, de där blommorna är väl typ jättesmå i verkligheten va? ;D <3



Tycker faktiskt inte den bilden på Spicy blev för ljus, alldeles lagom. ;) <3



Puss!

2009-10-04 @ 23:10:29
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0