Titta vilka söta bilder jag hittade!

Ja, titta vilka söta bilder jag hittade på Spicy, var bara tvungen att lägga in dom ;)

Jag gillar mest den första (gillar verkligen färgerna där) och tredje bilden, men tycker hon ser så glad ut på den andra bilden så det är väl också något utav en favorit skulle man väl kunna säga, blir bara så glad utav att kolla på den. 

Har ni någon favorit?
:)

Foto: Sanna W

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W

Nu ska jag alldeles strax lägga mig hade jag tänkt. Imorgon ska jag träffa Alice vilket ska bli jätteskoj! kommer säkert bli en hel del bilder tagna då :) (y) Hoppas ni har haft en riktigt bra dag allihopa. Gó natt & sov gott!



Kommentarer
Hannah & fjärilshundarna

Ååååh, vilka söta bilder du hittade alltså! :D



Älskar färgerna i den 1a bilden jag också, så fina! :) Och den 2a bilden får en att le, för det ser ut som hon gör detsamma ju! :D Så gullig! Och den 3e bilden älskar jag skärpedjupet i & de ljusa färgerna, supersnyggt! :D <3



Så, jag gillar alla på olika sätt, men min favorit är nog 3an, men de andra är också jättefina! (L)



Vad roligt att du ska träffa Alice imorgon (idag) också. :D Hoppas du lägger ut några bilder därifrån, alltid skoj & se dina fina bilder. <3 Kanske något porträtt? ;O Haha, det återstår att se antar jag. :) <3



Sv: Tack för alla dina snälla & fina kommentarer, du är för underbar du! :) Haha, känns som jag alltid börjar varje svar på kommentarerna sådär, men det är ju sant! :D <3



Ja, väldigt bra att vi redan trivs nu ju, första dagen! (Y) <3 Naaw, hoppas det blir fint i mitt rum, hihi du är ju snäll du som redan vet att det kommer bli fint! ;D <3 Snällaste du! <3



Roligt att du gillar bilderna på Calundis! ;) Hihi, fjärilsvovven planerade nog att lyfta från marken på mittenbilden, hehe! ;D Skooj att du gillar bilderna från skogen så mycket också, tack!! :D



Jaa, blir också galen på det där med bilderna. ;O Dumma photobucket, nu har dom ju gjort att du inte kan fixa videoklippen också, gaah! :O



Ja, ännu mera otur! ;p Varför ska jag ha så mycket otur...?!



Jobbigt att du har så mycket prov de kommande veckorna! Lyycka till på de!! Kommer gå jättebra ju, det vet jag! :) <3

Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, fixa lite med rummet då sen har jag inte planerat något. :)



Oj, nu måste jag sova! :o Ha det bäst! Puss, ilyilyily! <3

2009-10-11 @ 01:02:08
URL: http://www.Cayennepeppar.se
Elsa

håller med - supersöta bilder! :)



ja - jag vill verkligen ha filmerna :D men det krånglar i sofias dator eller nått, och det är hon som har dem.. ska försöka få låna minneskortet så jag kan ladda in dem.. vet inte hur det blev med första loppets film... men andra tror jag det blev hela :P



vad kul att du ser fram emot att se dem :)

hoppas du får kul med Alice :)



kram

2009-10-11 @ 09:34:40
URL: http://elsa94.blogg.se/
Elsa

favorit - ettan :D

2009-10-11 @ 14:33:33
URL: http://elsa94.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0