Ska snart iväg

Hinner inte skriva mycket nu för ska snart iväg och se på fotbollsmatch (min bror ska spela. Sista matchen för säsongen) Har inte hunnit uppdatera något innan idag för jag har ju som sagt haft handbollsmatch och samlingen var ju klockan 07:30 så idag vad man uppe tidigt. Matchen gick riktigt bra! tyvärr ingen vinst men vi var faktiskt ändå väldigt bra ;) känns som det kommer gå mycket bättre för oss i år, vi har ny tränare och det är mycket hårdare träningar och det känns som om vi lär oss mycket mer. Vi har ju inte heller haft sådär jättemånga träningar och det har inte vart så många på träningarna varje gång så det gick ju ändå väldigt bra på matchen idag för att vara första matchen liksom. ;) Men nu ska jag inte prata mer om det.


Juste, jag tror att videoklippet kommer gå att lägga in :D men jag hinner inte just nu, får testa senare när jag kommer hem och tack föresten för ni som kommenterade och gav tips på hur man gjorde, tror det kommer funka, så taaack! :)

Men nu måste jag kila. Vi hörs senare, ciao!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0