Några bilder från stranden

Bjuder här på några bilder från stranden som jag tog tidigare idag.
Man märker verkligen hur fort det börjar mörkna nu, det känns som det mörknar ännu tidigare nu än vad det gjorde för bara några dagar sen, vilket det säkert också gör. Något innan fem var jag nere vid stranden och tog dessa bilderna och det började mörkna redan då!

Har även några bilder på Spicy som jag hade tänkt att visa, men dom bilderna antingen imorgon eller senare ikväll. Är nästan helt säker på att jag lägger in dom nu ikväll, så håll utkik :)

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W

Hoppas ni gillar bilderna! :D



Kommentarer
Hannah & fjärilshundarna

Ja, det mörknar verkligen fort nu! :( Måste nog ut snart om jag ska fotografera - måste fotografera halloween kort juue, thihi. ;D x)



Gud vilka fina bilder, man vill bara vara vid havet när man ser dem! <3 Så härliga färger också, superfint! (Y) <3 Ser så mysigt ut! <3



Ska ut & fotografera hundarna nu innan det blir mörkt, men fortsätter kommentera dina andra underbara blogginlägg sen! ;) puss, ily

2009-10-31 @ 15:26:25
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0