Hinner inte..

.. hinner inte lägga in någon bild i bloggen idag tyvärr, hann ju inte det igårkväll heller. Ni vet bilderna som jag tog på Spicy, som jag skrev i gårdagens inlägg. Tänkte bara berätta det, måste sätta mig med läxan nu igen, matteprov imorgon och en inlämningsuppgift i engelskan som ska vara klar tills imorgon, men har nog inte sådär jättemycket kvar som tur är så får sätta mig och plugga det sista efter att jag skrivit klart här.

Ursäkta för att det blivit tråkiga inlägg nu det senaste, bara lite text och inga bilder men som jag sa så är det mycket i skolan denna veckan och egentligen trodde jag ju inte att jag skulle hinna uppdatera någonting, men lite har det ju blivit i alla fall. :)


Ha en fortsatt bra kväll allihopa. Ciao!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0