Ett videoklipp?

Ja, nu kanske ni undrar varför jag har "ett videoklipp?" som rubrik. Men jag tänkte fråga ifall ni skulle vilja se några videoklipp från när Spicy var valp vilket jag nästan är helt säker på att ni vill se, men det skadar ju aldrig att fråga innan ;) Som några av er kanske vet så tänkte ju jag lägga in ett klipp från när jag och Spicy tränade agility nu senast, men det gick ju inte, eller det går inte nu heller, för dom har tydligen tagit bort den funktionen på photobucket vilket var väldigt synd, det var ju så lätt att fixa med videoklippen där. Men jag hittade faktiskt ett program som vi redan hade på datorn, så jag kan fixa videoklippen där istället :) eller inte alla videoklipp.. det som vi har filmat med min brors videokamera, dom klippen går inte att lägga in där men dom filmerna som vi filmat med kompaktkamerar funkar att lägga in och redigera och en massa sånt. Så det är ju konstigt att det inte funkar när man filmat med videokamerna, jag har försökt flera gånger men det funkar inte.. alltså kan jag inte lägga in dom videoklippen från när jag och Spicy tränade senast, inte just nu i alla fall, men ifall det någon gång funkar att lägga in dom videoklippet också så kan jag ju visa det då. :)


Ursäkta att det blev lite rörigt nu, men jag hade som sagt tänkt att lägga in ett videoklipp på Spicy när hon var valp. Men det klippet hinner jag inte fixa iorning nu, eller kanske hinner börja lite, vi får helt enkelt se hur det blir. Om jag hinner fixa något med det idag :)

Här har ni några bilder på Spicy när hon var valp (tog bilderna med kompaktkameran) :)
hehe, tyvärr ingen skärpa på den första bilden, men visst är hon ändå söt? ;)
Visst är det gulligt när hon liksom kikar upp där bakom leksaken? oj va hon älskade den (den leksaken fick Spicy av min kompis Kristin, erkänn snällt? :) ) den var ju ungefär lika stor som henne, såg riktigt sött ut ;)

Foto: Sanna W


Foto: Sanna W


Foto: Sanna W

Ha en fortsatt bra dag allihopa! får se när videoklippet kommer, ska försöka fixa ihop det så snabbt som möjligt :)



Kommentarer
Hannah & fjärilshundarna

Jag tror att jag smäääälter! :O Så otroligt himla sööööt Spicy var som valp (det är hon ju såklart nu också, vilket du säkert förstår men blir väldans valpsjuk nu...). ;O Så himla söta bilder! <3 Vad snällt också att hon fick den där leksaken av Kristin! :) Haha, så gulligt när hon ligger sådär på den med huvudet! <3



Jaa, det skulle vara jätteroligt att se ett videoklipp (eller flera, skulle också vara skoj, hihi) från när Spicy var valp! (Y) Vad bra också att du hittade ett ptrogram direkt i datan, hoppas det löser sig så du får in de ni filmat med videokameran också, det borde ju gå! <3



Ha så skoj på handbollen! <3 Puss, älskar dig!

2009-10-14 @ 17:56:16
URL: http://www.Cayennepeppar.se
Karolina

Gud villka söta bilder på lilla Spicy !:D Hon är bara för söt :)



// Karolina

2009-10-14 @ 18:09:53
URL: http://karrowhh.blogg.se/
sawir

sv: tack!

2009-10-14 @ 18:49:31
URL: http://sawir.blogg.se/
Linnea och CO

Hur söt får man vara? :D

2009-10-15 @ 19:36:13
URL: http://www.nogg.se/feluringarna
Linnea och CO

söt eller vad? ;)

2009-10-16 @ 15:41:12
URL: http://www.nogg.se/feluringarna


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0