Bilderblogg på vovvarna ♥

Hallå ni! :) som ni märkte så var det väldigt tyst här på bloggen igår, ja ni vet säkert varför? satt såklart med läxa. Men nu är jag här igen och tänkte faktiskt visa en massa, eller en massa vet jag inte men ett par bilder i alla fall som jag var ute och tog innan idag. :) Solen var faktiskt framme, härligt! det som bara har vart så himla grått & trist nu det senaste och vet ni? fick höra av en lärare i skolan att vi bara har haft 3 soltimmar här, i November, 3 timmar (!) det är ju ingenting. Men äntligen kom i alla fall solen och hälsade på oss lite idag (man blir ju bara så trött av att det ska vara så grått & trist ute hela tiden..) så jag passade på att gå ut och fotografera hundarna lite i det fina vädret :)

Här nedan har ni resultatet av bilderna, hoppas ni gillar de, I do! :)

Bilderna på Millie:

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W  
fina du

Foto: Sanna W 
Skärpan kom visst inte på ögonen, men Millie blev ju så söt på bilden så ville lägga in den ändå :)

Foto: Sanna W

Bilderna på Spicy:

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W  
Härligt uttryck, inte sant? ;)

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W 
fina du

Foto: Sanna W

Det var dom bilderna jag hade att visa för denna gången. Äntligen hade jag lite nya bilder att visa, bra va? ;)


Hoppas få tid över till att fotografera i helgen så jag kan visa er fler nya bilder.

På tal om helgen, ska ni hitta på något skoj? :) det är något som jag är rätt så nervös för, nämligen till söndag då jag ska vara domare till en handbollsmatch (min första match jag dömer, kanske sista? haha ;) ) vet inte varför jag är så himla nervös för det egentligen, det är ju väldigt små som ska spela och det är ju liksom inga riktiga handbollslag från någon klubb som ska spela utan det är skolor, så jag borde kanske inte vara så nervös?
En match är ju bara 2 x 10 min och man får liksom 75 kr för varje match, det är ju riktigt bra. Fast eftersom jag nog ska dömma med en kompis så får vi nog dela på det antar jag. Aja, ska inte tänka så mycket på det just nu, blir bara nervös av att tänka på det, haha ;p

Tänkte istället ta o avsluta här och önska er en trevlig helg, ska bli så otroligt skönt med helg! (men också nervöst inför söndagen då, okej inte tänka på det nu..) men ni får ha det så bra så får vi se om vi hörs något mer ikväll. Ciao! :)



Kommentarer
sara ღ

hej igen! va fina bilder och han är ju jätte duktig i agility! kolla på elsas blogg. hon har säkert några klipp på mina hundar som kör. (elsa94.blogg.se) eller på våran kennels hemsida (roskullen.se)!



LOVE

2009-11-20 @ 20:28:50
URL: http://sassamie.blogg.se/
Hannah

Helt underbara bilder! :D Vad härligt att solen var framme också, men 3 timmar under hela november? ;O På toook för lite!



Nu i helgen ska jag nog inte hitta på någonting speciellt, får se vad jag gör. :)

Vad roligt att du ska vara domare till en handbollsmatch, jag vet att det kommer gå superbra! <3 Lycka till!



Ja, superskönt med helg va? :) Ha en fortsatt trevlig helg. Pussss

2009-11-21 @ 19:41:35
URL: http://Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0